w świecie kukiełek

w świecie plastikowych kukiełek

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • LeeaThorelli 02.04.2020
    Ludzie zdominowani, zmanipulowani przez nowoczesny świat zapominają, że nie wszystko kręci się wokół dóbr materialnych. Bardzo dobry wiersz. :)
  • bogumil1 02.04.2020
    Dziękuję Leo, tak jest, ludzie gonią za tym, co podetknie im świat, reklama albo propaganda. To okropne.
    ,
  • Keraj 02.04.2020
    ,, kupiliśmy prawie wszystko, ale wciąż nie mamy nic"
    Ludzie zapomnieli że konsumpcja, to nie wszystko, jest też dusza którą trzeba karmić i to ona jest najważniejsza bo wieczna. Pozdrawiam 5
    Ps widzę dużo trolli z 1
  • bogumil1 02.04.2020
    Jarku, trole to stały element tutejszej fauny, nieodzowne jak plankton w oceanie.

    Tak, masz racje, ludzie nie karmią duszy, stracili nawet potrzebę jakiegokolwiek życia duchowego, teraz to są zwykłe maszyny zaprogramowane na konsumpcję.
  • Amica 02.04.2020
    Wiersz dający do myślenia, bardzo, bardzo dobry
    Miejmy tylko nadzieję, że nie ponadczasowy, chociaż nic na wielkie zmiany się nie zapowiada :)
    Ode mnie 5
    Pozdrawiam!
  • bogumil1 02.04.2020
    Dziękuję Amico za przeczytanie. Chyba jednak ponadczasowy, taka postawa była już wielokrotnie na przestrzeni historii krytykowana, a ludzie wciąż się rodzą i są tacy sami. To smutne, nic do nich nie dociera, a może jakieś bariery nie pozwalają im tego zrozumieć.

    Pozdrawiam
  • Piotrek P. 1988 02.04.2020
    Dobry tekst, komentarze i odpowiedzi na komentarze. Tekst inspiruje i przypomina mi o kilku unikalnych, ciekawych, parodiujących rzeczywistość oraz zapadających w pamięć filmach fantastyczno-naukowych, takich jak "Oni Żyją" z roku 1988 i "Inwazja" z roku 1997, pozdrawiam :-)
  • bogumil1 02.04.2020
    Dzięki Piotrku za czytanie i komentarz. Czyli myślisz, że jakieś obce istoty sterują zachowaniami ludzi, że są właśnie tacy, jak w moim tekście? Coś w tym może być, ktoś kto dysponuje dokładną mapą ludzkich odruchów, potrafi być może programować takie bezwolne istoty, którym poza konsumpcją nic więcej do szczęścia nie jest potrzebne. Być może, że masz rację.
  • wojtas326 02.04.2020
    Przekaz świetny - konkretny i uniwersalny. Tylko dlaczego nie prozą? Po co te zwrotki?
  • wojtas326 02.04.2020
    ale i tak daję 5 :)
  • bogumil1 02.04.2020
    Dzięki Wojtku, taki układ wydaje mi się bardziej użyteczny, z marketingowego punktu widzenia, bardziej przyciąga uwagę, nie wydaje Ci się?

    Dzięki za ocenę i cieszę się, że Ci się podobał i co dla mnie najważniejsze, że zgadzasz się z przesłaniem.

    Pozdrawiam
  • befana_di_campi 02.04.2020
    Prawda najprawdziwsza :-)
  • bogumil1 02.04.2020
    Dzięki za czytanie befano. Pozdrawiam;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania