W zaciszu domu

Xxx

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Tjeri 18.05.2020
    Oj. Abstrahując od absurdalnej (dla mnie) puenty, tekst napisany jest niefortunnie. Z budowy poszczególnych zdań, nie wynika kto co. Strasznie namieszałeś z podmiotami. Oczywiście można się tego domyślić, ale nie tak powinno to wyglądać. Np.:
    "W domowym zaciszu damski bokser próbuje trafić ją pięścią w twarz. [tu wiadomo: on] Unika ciosów, sama próbuje trafić między nogi.["unika", w ciągłości wypowiedzi, sugeruje, że dalej mowa o "onym", dopiero słowo "sama" wyprowadza z błędu] Za trzecim razem wybija jej dwa zęby." [a tu znowu powrót do "onego", choć wydaje się na początku, że będzie o "onej"...]. Tak w zasadzie jest przez cały tekst.
    Gdzieś tam mignęło mi "kroczę" (za przeproszeniem) - usuń niepotrzebny ogonek.
    Technicznie, nie są tu potrzebne nie wiadomo jakie zmiany, wystarczy gdzieniegdzie zamienić kolejność wyrazów albo dodać pół słówka... Natomiast treściowo... zupełnie do mnie nie trafia.
    Pozdrawiam.
    Aa, ocena - to nie ja (z zasady nie oceniam).
  • Keraj 18.05.2020
    Ok
  • bogumil1 18.05.2020
    Widzę Jarku, że Ty też uległeś psychozie podsycanej przez nasze ulubione niemieckie portale i inne media elektroniczne, że Polacy na kwarantannie nie zajmują się niczym innym, jak boksowaniem żon, kochanek, konkubin;)))) Czytałem taki tekst bodajże na wp.pl, dziennikarz biadolił, że z powodu kwarantanny ofiary nie mają gdzie uciekać, a policja nie przyjmuje zgłoszeń:))
  • Puchacz 18.05.2020
    Niektórym oszołomom w każdym razie dobry wpieprz by się przydał.
    Niekoniecznie na kwarantannie.
  • Pan Buczybór 19.05.2020
    Koślawe, mogłoby się nawet trochę obronić, ale ostatnie zdanie to już durnota i cały tekst wydaje się być przez to bardziej śmieszny niż tragiczny. Ogólnie słabe i za krótkie i za ogólnikowe.
  • Magda1906 05.06.2020
    pięć podoba mi się

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania