.

.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Ritha 07.12.2018
    Ależ naparzasz!
  • Wrotycz 07.12.2018
    Porzuć nadzieję, wyzwolisz się z życia, czyli obecności w wagonie 64.
    Oto przesłanie, sorry za szczerość - bardzo niechlujnie napisanego tekstu. Oczywiście nie mam, jako czytelnik, żadnego prawa do wiedzy na temat kontekstu nakreślonej sytuacji, to oczywiste, Autor zawsze rządzi i dawkuje lub rozwleka. Ja nawet wolę... takie niedopowiedziane fabuły, więc plus za brak kawy na ławie.
    Oczywiście skojarzenia są z przerażająca drogą Sybiraków lub ludzi kierowanych do niemieckich obozów zagłady, ale prawdopodobnie intencją Twoją był bardziej uniwersalny ryt doli człowieka na tym łez padole.

    ich blade pełne niepokoju twarze - przecinek po 'pełne'

    Szpetnie okaleczone, często pozbawione twarze spoglądały ze stert ciał na żyjących, drwiąc z ich losu. - twarzy, btw, jak bez twarzy spoglądały?

    Wagon numer sześćdziesiąt cztery. Właściwie tak jak większość, była to po prostu zbita z desek buda - Był jak większość z nich, zbitą z desek budą ( ze składni zdania wynika, że buda była wysokiej klasy:)


    Dwa okratowane okna były oczami na świat żyjących w nich ludzi. Wołali o nich bydło. - pierwsze zdanko niezgrabne oczywistością. wołali na nich (o nich mogli mówić: bydło)

    ***
    Nie mam pojęcia, jak reagujesz na niepochlebne opinie, więc ograniczę uwagi do dwóch akapitów.
    Pozdrawiam.
    Bez oceny.
  • Canulas 07.12.2018
    Se tak czytam teksty, komenty, ogólnie grasuję.

    "ich blade pełne niepokoju twarze - przecinek po 'pełne'" - a nie przed?
    Pytam z ciekawości, bo akurat jestem dość słaby interpunkcyjne, ale nijak mi się tak nie widzi.
  • marok 07.12.2018
    Widać że nawet pół roku temu miałem z tym problem. Wrzuciłem go bo znalazłem i się kurzył. Także ogólnie jestem obojętny. Tyle
  • marok 07.12.2018
    Dzięki za odwiedziny. Wywalę go przy najbliższej okazji.
  • Canulas 07.12.2018
    marok, strasznie się elektryczny robisz
  • marok dupa blada piękna kropka
  • marok 07.12.2018
    Can, być może to z powodu osobistych problemów. Jeśli tak, wybacz
  • Canulas przecinek przed oczywiście. Poprawiaj też poprawki oD
  • Canulas 07.12.2018
    Francis - Gorzalka, kurde bo tak mi brzmiało właśnie, ale jestem ostrożny interpunkcyjne, to się nie wychylam.
  • Canulas 07.12.2018
    marok, Twoja broszka. Nie ma co wybaczać, bo tak se tylko zauważyłem.
    Zgadzam się, że ostatnio wystawiasz "od metra". Choć czasem, jak choćby w Twym ostatnim tekście, treść na tym nie cierpi.
  • marok 07.12.2018
    Canulas taaaa ale szykuję wakacje na przemyślenia.
  • Wrotycz 07.12.2018
    Canulas, masz rację.

    Przepraszam, Marok. Nie wiem, co wpłynęło na takie wskazanie, ale to bez znaczenia. Kardynalny błąd z mej strony.
  • Canulas 07.12.2018
    Wrotycz, to już nie o to chodzi. Jaka musi być moja interpunkcyjne niepewność, że się ledwo, ledwo zdecydowałem na wpis.
  • marok 07.12.2018
    Wrotycz nie ma za co przepraszać. Wypiłem więcej melisy niż zawsze. Będzie git :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania