Walcząc - Prolog

Blask księżyca zdawał się tworzyć mi drogę. Uciekałem nieświadom wszystkiego, co może się po tym stać. Po prostu biegłem, licząc na nowe, lepsze życie. Bez wojny, bez strachu i bez Motizów.

Goni mnie tłum świateł. Świateł, których celem jest pożarcie mnie. Nie poddam się. Ucieknę im i znajdę kogoś, kto da radę ich powstrzymać. To mój cel i do niego dążę. Nie mam nic do stracenia.

Są blisko. Chowam się szybko za pobliskimi resztkami jakiegoś domu, prawdopodobnie zniszczyła go jakaś atomówka w czasie dawnej wojny...

Nie zauważyli. Najlepsza cecha Ellira Merch? Szybkość.

Jedyne źródła światła błyskawicznie szybko się oddalają i zaczyna panować tu ciemność. Niebo było zachmurzone. Ja wschłuchiwałem się w dźwięki panującej nocy.

Światła zawróciły się. Nikogo nie znaleźli...

- Uciekaj stąd... - usłyszałem cichy głosik zza siebie. - Niedługo cię dopadną...

Głosik zamilkł. Nie wiem właściwie dlaczego, ale posłuchałem go. Może to było spowodowane zbliżającymi się dźwiękami wycia Trupiszy?

Zrobiłem coś, czego zrobienie graniczyło z cudem. Wzniosłem skrzydła i odleciałem.

Byłem na poziomie chmur. Rozpętała się burza.

Starałem się lecieć szybko, ale było to trudne. Pierwszy raz udało mi się wznieść...

Nagle poczułem niesamowity ból i coś mnie oślepiło...

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Zagubiona 26.07.2016
    Łoooo... Tekst jest...nadzwyczajny. Tak chyba można to ująć, tajemniczy i nadzwyczajny. Błędów nie było, w każdym razie ja nie zauważyłam. Emm człowiek (bo to chyba człowiek xd) ucieka, a później odlatuje. Jestem ciekawa co mu się stało, podczas lotu. Być może go złapali, albo anioły zostały zesłane, choć wtedy chyba nie czuł by bólu. Czekam na kolejny rozdział i zaciekawieniem. Ode mnie 5
  • the_endrju 26.07.2016
    Dzięki :D
  • KarolaKorman 26.07.2016
    ,,udało mi się z wznieść...'' - bez ,,z''
    Bardzo ciekawy prolog. Pofantazjowałeś, ale zaintrygowałeś też tym głosikiem i skrzydłami. Zerknę do kolejnej części, 5 :)
  • the_endrju 26.07.2016
    Postaram się napisać. Dzięki :)
  • Johnny2x4 26.07.2016
    Zostawiam 5 i czekam na więcej :)
  • the_endrju 26.07.2016
    Hope xD
    Dzięki :)
  • Rasia 26.07.2016
    "Poprostu biegłem" - po prostu*
    "Niezauważyli." - nie zauważyli*
    "Jedyne źródła światła błyskawicznie szybko się oddalają i zaczyna panować tu ciemność. Niebo było zachmurzone" - pomieszałeś czas. Całość jest napisana w przeszłym, tutaj wstawiłeś teraźniejszy
    "usłyszałem cichy głosik zza siebie" - kropka
    Cię, Tobie itd. piszmy z małych liter
    Ciekawie się zapowiada, mam nadzieję, że tę serię pociągniesz. Szkoda tylko, że znów prolog jest taki króciutki. Intryguje mnie postać głównego bohatera, głównie przez te ostatnie wersy. Na dobry początek czwórka, a teraz czekam na rozwinięcie :)
  • Rasia 26.07.2016
    No i przy okazji już wszystko sobie u Ciebie nadrobiłam :)
  • the_endrju 26.07.2016
    Rasiu - Balansowanie między czasami jest tutaj kluczem, to jest taki mały spoiler :)
    W następnym rozdziale się poprawię :D
  • Rasia 26.07.2016
    W porządku, w takim razie się nie upieram, skoro to zabieg celowy :)
  • the_endrju 26.07.2016
    Rasia Może dzisiaj napiszę coś dalej - u mnie to nowość xD
  • the_endrju 26.07.2016
    Dodane, teraz już tylko czekać :)
  • the_endrju 27.07.2016
    Rasiu, pierwszy rozdział już jest :)
  • elenawest 27.07.2016
    Ciekawe, ciekawe :-) zostawiam 4, bo tekst ma trochę niedociągnięć, m.in to, co mówiła Rasia-mieszasz czasy.
  • the_endrju 27.07.2016
    W pierwszym rozdziale już tego nie ma :)
    To samo co mówiłem Rasi, to był spoiler do następnego rozdziału :D
  • elenawest 27.07.2016
    the_endrju ok, poczytam chętnie dalej ;-)
  • the_endrju 27.07.2016
    elenawest Jest już dodany, droga wolna :)
  • TeodorMaj 27.07.2016
    Bardzo ciekawe opowiadanie. Zostawiam 5 i lecę do następnego rozdziału :)
  • the_endrju 27.07.2016
    Zapraszam :D
  • GeraltRiv 27.07.2016
    Krótkie ale tajemnicze. Nieobraziłbym się o więcej opisów ale to prolog więc nie będę się czepiać. Dobrze myślę, że bohater jest aniołem? Lub czymś w podobie tego? Niedociągnięcia poprawiłes więc myślę, że 4 na start będzie adekwatne do długości.
  • the_endrju 27.07.2016
    Mylisz się :)
    Następne rozdziały może pomogą Ci się domyślić :)
    Dwa już są ;)
  • firekostisa 06.08.2016
    Jej prolog ciekawy. Zobaczymy co będzie dalej. Rozpisałabym się tutaj, że fajny, że tajemniczy ale sorry nie mam czasu stawiam 5 i lecę czytać 1 część!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania