------------------------

 

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (65)

  • Bogumił 20.10.2019
    Imponują mi ludzie z misją, którzy nie lubią bylejakości w jakiejkolwiek dziedzinie.
  • franekzawór 20.10.2019
    О, лизун значит? Вали, нахрен, отсюда!
  • JamCi 20.10.2019
    Czego jak czego, ale poczucia humoru Ci nie brakuje. No i wrzodów nie będziesz miał :-)
  • franekzawór 20.10.2019
    No pewnie, że tak JamCi - od zawsze, jestem wesołkiem tak ogólnie w życiu.
  • franekzawór 20.10.2019
    Co u Ciebie dzisiaj, JamCi?
  • franekzawór 20.10.2019
    Z papugami już tylko rozmawiam w innych językach, a znam parę. Chyba dobry pomysł, nie?
  • JamCi 21.10.2019
    franekzawór Spać poszłam. Teraz widzę. Jeszcze się do końca nie obudziłam. Chodzę na autopilocie :-) chleb w piekarniku.
  • Bogumił 20.10.2019
    To jest satyra na cześć grafomani?
  • franekzawór 20.10.2019
    Barre-toi de là, maintenant! Reculez, lèche-culs!
  • Bogumił 20.10.2019
    Najlepszym sposobem na gorączkę jest stłuczenie termometru. Zamknąć oczy, kopać nóżkami zamiast leczyć.
  • Bogumił 20.10.2019
    Można też zepchnąć ze schodów lekarza.
  • franekzawór 20.10.2019
    Kneel and suck my dick!
  • franekzawór 20.10.2019
    Go fuck yourself with a broom handle.
  • betti 20.10.2019
    Jakby to Krystyna pisała i wyłaziła z niej cała zazdrość o Mirka... uśmiałam się!
  • Bogumił 20.10.2019
    Syndrom tępego ucznia: nauczyciel się na mnie uwziął, a w ogóle to jest głupi.
  • betti 20.10.2019
    Bogumił, ale chłop by tego nie pisał i to jeszcze z taką zazdrością... poza tym każdy chłop ma jakieś jaja, a tu niczego takiego nie widać, jedynie płakusianie.
  • franekzawór 20.10.2019
    Betti, Boże drogi! Trzeba też się trochę znać na żartach jednak, nie przeżywaj tak wszystkiego. Idem z tych portali czytać sobie książeczki, bo je kocham nad życie.
  • betti 20.10.2019
    franekzawór płakusiaj... fajne to!
  • Bogumił 20.10.2019
    Franek Ty się weź do roboty.
  • franekzawór 20.10.2019
    Dobrze mówisz, Bogumił, dziękuję za radę! Tak zrobię!
  • franekzawór 20.10.2019
    Biorę się za nadrabianie różnych zaległości.
  • franekzawór 20.10.2019
    Dziękuję Administratorowi tego portalu, że założył tę stronę, to była największa przygoda życia przez ten czas, rozwinęła mnie chyba jak nic innego Znikam czytać książeczki, bo ja się nudzę wszystkim dość szybko.
  • Bogumił 20.10.2019
    Franek Bie maż się tylko przyjmij krytykę na klatę.
  • franekzawór 20.10.2019
    Bogumił, weź leki, bo zapominałeś. A potem tabletki na racjonalność.
  • Bogumił 20.10.2019
    franekzawór
    Nie pomoże satyra takiemu poecie
    który swe wersy byle jak plecie.
  • Angela 20.10.2019
    Będę miała sny kolorowe, tak mnie ten tekst w dobry nastrój wprawił : D
    Dziękuję Franku : )
  • franekzawór 20.10.2019
    Dziękuję, Angela!
  • betti 20.10.2019
    Normalnie dyskoteka... szkoda, że tylko dla ubogich.
  • franekzawór 20.10.2019
    Dla różnych osób proponuję odezwę: "Ciocia, idź już sobie!", jak Betti się przyczepia, jak każdy będzie tak robił, to problem zniknie. Betti tak długo ma czerpie z was energię, jak długo odpowiadacie na komentarze!
  • franekzawór 20.10.2019
    Całkiem ignorowana Betti przestanie, bo odpowiadanie na komentarze otwiera jej drzwi do zabierania energii. Betti to kochanka księcia Drakuli. Powodzenia!
  • betti 20.10.2019
    Jak na razie, to się tylko śmieję...
  • franekzawór 20.10.2019
    Pozdrawiam wszystkie osoby i życzę powodzenia we wszystkich planach, tych twórczych, jak i w życiu. Zmykam.
  • betti 20.10.2019
    W twórczych to murowany sukces szczególnie u ciebie... trzymaj się ciepło!
  • betti 20.10.2019
    Ale to dopiero za 20 lat... trzeba poczekać.
  • konfiguracja 20.10.2019
    Misja? Donkiszoteria? Eee... nie. O wiele bardziej prozaiczna ta jej aktywność :D
  • franekzawór 21.10.2019
    Zgadza się, dziękuję za sugestię - porawiłem. Na szybko nie ma się jak zastanowić.
  • JamCi 21.10.2019
    franekzawór Hmmm.. jak idziesz se, to daj jakiś kontakt do siebie. Albo co. :-)
  • Aisak 21.10.2019
    Sztefen chyba czuje się niedoceniany, gdyż albowiem i ponieważ wielokrotnie już podkreślał, jaki jest mondry, ile zna jenzyków, jakisz to ksionrzek nie przeczytał.

    Sztefankó, czyli w myśl:
    Jak cię nikt nie chwali. Pochwal się sam.

    :)

    Biedny Sztefanek...
  • franekzawór 21.10.2019
    Kasiu - już chyba mogę tak powiedzieć, bo się trochę znamy. Nie czuję się niedoceniony/niedoceniany, ja mam fajne życie, jako jedna z nielicznych osób na tym świecie miałem kochającą rodzinę, gdzie do dzisiaj rodzice są ze sobą - kłócili się tylko, jak byłem całkiem mały, co przechodzą wszystkie pary, i to były dla mnie koszmarne doświadczenia wtedy pełne strachu, które pamiętam jak przez mgłę. U nas jeśli się mówi, że się coś potrafi - to jest to źle odbierane i powstają teorie, że ktoś jest niedoceniany czy coś tam. Ale jak rozmawiać z Bogumiłem, do którego logiczne argumenty nie docierają? Przykro mi - ja nie wiem :( Budzi moją bezsilność trochę to, że ludzie są z zupełnie różnych światów i często wytłumaczyć coś jest bardzo trudno, a zwykle jest to niemożliwe...
  • Aisak 22.10.2019
    franekzawór,

    Znowu to robisz. Znowu opowiadasz o sobie. Po co? To tylko mały, mizerny portalik społecznościowy.

    Tutaj nikogo nie obchodzisz. Serio. Nie wiem, co i komu próbujesz udowodnić, ale wycofaj się, póki nie jest za późno.

    Nie chciałam zrobić ci przykrości.
    Cieszę się, że miałeś i masz szczęśliwe życie, ale trochę marnujesz swoje zasoby...

    Co do bogusia, yetti, czy bordo:
    To nie są ludzie. To zaprogramowane boty. Nic nie zrobisz. Ale jeśli nie masz nic do roboty, to baw się smacznie.
    :))))))))))))
  • franekzawór 22.10.2019
    Kasiu, a mogłabyś poprosić administratora, żeby usunął moje konta? Bo ja nie mogę się doprosić, co bardzo mnie dziwi, powiedziałbym, że jestem wręcz zdumiony taką sytuacją - gdybym prowadził taką stronę to nie naciągałbym się z nikim nawet 5 minut. Mnie by tu już nie było dawno dawno, bo w pewnym momencie na portale dla młodzieży jesteśmy za starzy, a przynajmniej ja czuję się za stary, nie ma tu o czym i z kim rozmawiać poza Wrotycz ewentualnie, dobre dla dzieci w wieku Bogumiła i dla rencistów jak ostatnio napisałaś... Ale jak widzisz mówię i mówię o tym skasowaniu kont i nic to nie daje.
  • Aisak 22.10.2019
    Franku, sama chciałabym, żeby Admiński usunął moje konto.
    Po dobroci nic nie wskórasz.
    Kiedy miałam nick chrum i nie chciałam już go mieć, musiałam posunąć się do podstępu, by mnie usunięto.
    Punks not dead!
    Wszystko, albo nic!
    N doradził mi, żebym zwyzywała Admińskiego w mailu. Nieładne zachowanie. Niegodne kobiety, ale jak widzę, co niektórzy tu wyczyniają, to mam ochotę uciec przez ścianę z krzykiem, jak w animacjach.
    Ale...

    Opowi, to jedyny portal, na którym kwitnie życie. Może nawet pozaziemskie :]
    Ot, taki portalik, w łańcuszku koralik.
    Tym, co się dzieje jestem mocno zniesmaczona. Ale, kurde.
    Co mnie to właściwie obchodzi?
    Każdy żyje, jak chce i innym nic do tego. Jeśli chcą się tak bawić, to niech się bawią. Więc bawmy się.

    Póki jeszcze możemy :)
    Papatki.
  • franekzawór 22.10.2019
    Pan Piotr ma bardzo przyjemny głos :)
  • Aisak 22.10.2019
    Skąd wiesz?
  • franekzawór 22.10.2019
    Kasiu, możesz posłuchać na lektorski.pl :)
  • refluks 22.10.2019
    Aisak Wystarczy wejść we swoje ustawienia, zmienić hasło wklepując na hhhhybył trafił ze klawiatury i już się nie zalogi=ujesz. Z historii usunąć stronę i koniecznie jabłecznikii już.
    Tylko po huj, jak i tak się spoziera, i się cyto i pise...
  • franekzawór 22.10.2019
    Konta mają zostać skasowane. Moje jest zablokowane, a portal przetrzymuje moje teksty.
  • franekzawór 22.10.2019
    NIe bawię się w żadne instrukcje i pouczenia, bo dla administracji to jest 5 minut roboty.
  • franekzawór 22.10.2019
    Ktoś kto ma legalnie zarejestrowaną firmę, gdzie można znaleźć wszystkie dane w 5 minut, nie robi mi żadnej łaski. Jestem coraz bardziej zły. Bądźmy dorośili do kurwy nędzy.
  • franekzawór 22.10.2019
    Lubię i lubiłem Opowi i dużo mi dało, ale nie chcę, żeby były konta na stonie, i już.
  • Aisak 22.10.2019
    refluks, skasuj moje konto.
    Chcę, żeby Aisak zniknęła.
    Jak nie skasujesz, to masz w ryj.
    Deal?
  • Aisak 22.10.2019
    I dlaczego mi o tym piszesz?
    Nie chcę nic wiedzieć.

    :/
  • franekzawór 22.10.2019
    No dlaczego mnie o to pytasz???
  • Aisak 22.10.2019
    franekzawór,
    Hola Hola amigos!
    Nie pytałam o głos Piotra.
    Poza tym na stronie, którą byłeś łaskaw podać jest nr tel, więc możesz zadzwonić i zapytać o skadowanie kont.
    Ha, i co pan na to, panie Mądraliński.
    :P
  • franekzawór 22.10.2019
    Ale przecież jakie kurwa dzwonienie, ja tam pojade.
  • Aisak 22.10.2019
    Hahahaha
    Oj, franuś, jakiś ty słodki xD
  • franekzawór 22.10.2019
    Pośmiejemy się za jakiś czas. Dorośli ludzie na stornie, a zachowanie jak gówniarze z podstawówki. Już idę :) Do Piotra, wygląda też bardzo miło, taki blondynek mam blizutko.
  • franekzawór 22.10.2019
    Aisak, myślałem, że ty coś masz w głowie, ale na pewno nic. Idę na obadek :)
  • Aisak 22.10.2019
    Udław się!
  • Aisak 22.10.2019
    Blondynek...
    Wróżę wam miłość do grobowej strony.
  • Bogumił 22.10.2019
    Ciocia asiak ma pustą łepetynę.
  • Aisak 22.10.2019
    Piotra głos nie jest w moim guście.
  • Aisak 22.10.2019
    Ciekawe, dlaczego sztefanek obraził mnie na koniec?
    Może to tylko zwykły czyiś goniec...
  • Aisak 22.10.2019
    Jedni gorsi od drugich...
  • Aisak 22.10.2019
    Polak zabija Żyda i przerabia go na ciało Jezusa

    polaczki polaczki
    leniwe robaczki
    opasłe bydlaczki

    żyd haruje
    żyd oszczędza
    modli się gorliwie
    wokół zazdrość
    piętnowanie
    patrzy polak chciwie

    polaczki polaczki
    leniwe robaczki
    opasłe bydlaczki

    lubią pić
    lubią jeść
    lubią się zabawić
    szablą machną
    głowę ciachną
    racz nas boże zbawić

    racz też żyda zabić!

    24.08.2019-18:...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania