Wampirze szczęki

Wampirzy lord przechadzał się po swoich komnatach, gdy nagle tuż obok zmaterializował się jego przydupas, Marley. Był to średni stażem wampir o mocno wyłupiastych oczach. Przestraszył nawet swojego szefa.

- Nie pojawiaj się tak nagle w mojej komnacie. To stresujące. Jeszcze dostanę zawału.

- Przecież już nie żyjesz, mój panie.

- Tak? To skąd historia o osinowym kołku i przebijaniu serc?

- Przecież gdybyś żył to dawno wyssałbyś swoją krew i umarł.

- Już ci mówiłem, że zawsze mam rację.

- Tak, szefie.

- Zrobiłeś, o co cię prosiłem? Znalazłeś informacje, jak przestać być wampirem?

- Przeczytałem wiele ksiąg. Wszędzie piszą o tym, że najlepszy sposób to ucięcie głowy albo przebicie osikowym kołkiem.

- A coś mniej drastycznego? Takie sposoby to zapewni mi pierwszy lepszy łowca.

Marley tylko pokręcił głową. Lord przewrócił oczami i uderzył pięścią w biurko. Jego podwładni się nie spisywali.

- Za co ja ci płacę? Chyba sam prędzej znajdę rozwiązanie.

- Nie, nie, szefie. Poprawię się.

- Mam dziwne wrażenie, że wcale nie chcesz przestać być wampirem. Spodobało ci się wysysanie krwi z bydła? Bądź choć trochę człowiekiem.

- Przecież już nim nie jestem od przeszło czterdziestu lat.

- Staraj się. Czy to, że nie żyjesz usprawiedliwia twoje zachowanie?

Spójrz na mnie. Nadal jestem bardziej ludzki niż ty.

- Gdyby tak nie te ostre kły, spiczaste uszy, pomarszczona twarz trupa i czerwone oczy, nie byłoby różnicy.

- Wracaj do roboty albo nie dostaniesz swojej działki krwi! - ryknął Lord. Marley zniknął w obłoku syczącej pary. Zamiast niego pojawił się nietoperz i szybko uleciał przez okno w ciemność nocy.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pan Buczybór 05.03.2017
    Się kupowało za dwa pięćdziesiąt od rodziców. 5
  • Nuncjusz 05.03.2017
    *zmaterializował się
    Tu się prosi kontynuacja. Będzie? Bo początek jest frapujący i łaknę więcej :) 5
  • fanthomas 05.03.2017
    No tak, planuję coś więcej napisać.
  • Stern 05.03.2017
    Spodobało mi się :D Naprawdę fajnie napisane, ja też chętnie przeczytam kontynuację. Leci piątka!
  • Tanaris 07.03.2017
    Kolejne, bardzo dobre opowiadanie, mam nadzieję, że nie będzie za krótkie ;p 5 :)
  • detektyw prawdy 07.03.2017
    a podoba mi sie ide do cz.2 5
  • MinYoongi 12.04.2017
    Zaciekawiłeś mnie, będę zaglądać tu częściej.
    Jak na razie 5.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania