Wampirzy mrok

Świat się zmienił. Za dnia jest odsieczą dla nieustannego strachu, zaś po zmroku staje się imperium, w którym rządzą krwiożercze potwory. To właśnie dzieci nocy, nadają rytmu w mieście, skąpanym w świetle księżyca. Dla nich jesteś, albo soczystym pożywieniem, albo desperatem robiącym wszystko by przetrwać w mroku, gdzie na każdym kroku czyhają demoniczne siły.

Ale czy na pewno? Nawet w odmętach nieprzeniknionych ciemności można znaleźć światło. Tutaj są nim wampirzy łowcy, będący ostoją zdegradowanej, przez potwory, rzeczywistości. Wraz z zachodem słońca stają naprzeciw bezwzględnych zasad, a każda noc przynosi im nowe wyzwania. Jednym z nich okazały się nie wampiry, a niepozorne, tajemnicze dziewcze, dla którego ten świat był dotychczas obcy.

Jak potoczą się jej losy, jak poradzi sobie w nowej sytuacji i w końcu jaki będzie mieć wpływ na przyszłe wydarzenia, które mogą być znaczące dla obecnie panującego ładu? Odpowiedź jest zaskakująco prosta, dziewczyna znikąd stanie się kimś więcej, niż zagubioną i pozostawioną samą sobie nastolatką. Teraz będzie panią losu, nie tylko swojego, a wielu niewinnych osób, które wpadły w sidła okrutnych i samozwańczych praw, zepsutego światka.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Canulas 26.09.2017
    Ok. Całość by się zmieściła na etykiecie syropu. Sprawny wstęp, błędów niet, ale zbyt krótkie. Czekamy na coś dłuższego. Chwilowo bez oceny.
  • Marzycielka29 26.09.2017
    Ja również pozostawię bez oceny. Sprawdz raz jeszcze przecinki. Co do samego tekstu jest on napisany przyjemnie dla oka, ale faktycznie jest go jak na lekarstwo. Pozdrawiam i czekam na rozdzial pierwszy.
  • Pan Buczybór 26.09.2017
    Jak mnie wkurzają takie wattpadowe opisy. Konkretów chcemy, konkretów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania