Wartość życia

Tylko w ciemności możesz zobaczyć gwiazdy Nie lekceważ mnie, dlatego ze jestem cichy. Wiem więcej niż powiem, myśle więcej niż mówię i obserwuje więcej niż sądzisz.Kiedy wszystko ogranicza ciemność, zapalają się gwiazdy które próbuje ciągnąć być bezpiecznie mógł przejść na druga stronę. Nie boje się ciemności lesz tego co w niej jest.

Największym błędem, jaki mogę w życiu popełnić jest strach ale idąc w tłumie czuje się pewniej, a idąc samemu dowiedziałem się ile jestem wart. Niektórzy ludzie chcą być piękni i bogaci. Są tez tacy jak ja, którzy już w życiu wiele przeszli, którzy chcą być tylko zadowoleni i szczęśliwi, ale nie wszyscy jednak tacy są. Jeśli myślicie ze nie możemy nic życiu zmienić, to zmieńcie myślenie i nastawienie do ludzi ponieważ jesteś w błędzie. Podstawie sprawę jasno i zapytam osób bez rąk, jak to jest przytulić się do kogoś. Osobę niewidząca jak to jest widząc to co dzieje się wokół jego. Osobę nie umiejąca mówić, jak to jest krzyczeć na innych ludzi, mówić co o nich myślisz. Osobę na wózku inwalidzkim, jak to jest chodzić po górach, biegać przez ciebie nie mając celu. Osobę niesłysząca, jak to jest słyszeć dźwięk muzyki wokół nas, szept plotkujących ludzi. Bezdomnych, jak to jest mieć dom i wyspać się cieplutkim łóżeczku, czystym domu.Głodnego, jak to jest być najedzonym, marnować jedzenie i żałować podzielić się innym. Sierotę, jak to jest nie mając rodziców, ani żadnej rodziny.To wszystko udowadnia nam jakim świecie żyjemy jak podchodzimy do innych ludzi. Zrozumiałem ze trzeba docenić to, co się ma, pokochać swoje życie i zacząć szanować innych. Ale musimy zrozumieć, ze nie ważne gdzie jesteśmy, ze dzieli nas tysiące kilometrów patrzymy na te same niebo i na te same gwizdy i to daje nam nadzieje na nowe normalne życie.

 

Dawid Chamienia

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania