Ważne sprawy życiowe.

Ludzie mi się ostatnio zwierzają, więc znam wiele tajemnic. I gdybym zaczęła je rozpowiadać, życie kilku osób bardzo by się zmieniło. Dlatego trzymam buzię na kłódkę. Zawsze... Chcę pomagać, i umie innych zrozumieć, dlatego wykorzystuje swoje emocje, do utrzymywania pozytywnych relacji z osóbkami które bardzo potrzebują litości. Jeśli ktoś do kogoś pasuje, potrafię nawet zeswatać. Chętnie słucham podszeptów życzliwych ludzi, ale kieruje się ciągle swoim myśleniem. Czas zacząć od nowa brać swoje życie za rogi, ostatnio wydawało mi się że już nigdy nic się mi nie uda, bo za bardzo skupiam uwagę na innych potrzebujących mojej obecności. Ale zła passa się skończyła. Mam mnóstwo silnej energii do zainwestowania w swoje perspektywy, a wszechświat mi sprzyja. Moja koleżanka jest teraz przewrażliwiona na tle manipulacji, takie złe czasy. Dlatego raczej nie próbuje z innymi żadnych sztuczek, bo od razu by skreśliła każdego jednego wariata. Lepiej więc być jej wobec siebie uczciwą i nie stąpać po kruchym lodzie.

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Bogumił 24.07.2019
    Czyli, że ta koleżanka jest uczciwa wyłącznie ze strachu i bez żadnych innych motywów?
  • Canulas 24.07.2019
    Popieram bycie uczciwym. Zwłaszcza wobec siebie.
  • Tomek Bordo 24.07.2019
    Pięć, Sisi. Zapraszam do poczytania również mojego najnowszego tekstu.
  • Sisi26 24.07.2019
    Ok dziękuję a ja zawsze zapraszam do mnie ...
  • Robert. M 24.07.2019
    O, to, to. Gdyby wszyscy umieli zachować się lojalnie wobec swojego
    powiernika, to świat byłby piękny...Ech! Marzenie.
  • ausek 25.07.2019
    "...pozytywnych relacji z osóbkami które bardzo potrzebują litości..." - poprzez użycie zdrobnienie - osóbkami - w tym zdaniu, można odwrotnie odczytać znaczenie Twoich słów. Wygląda to tak, jakbyś drwiła. Raczej unikaj zdrobnień w tego typu tekstach.
    "...które bardzo potrzebują litości." -Serio? Zastanów się nad sensem tego zdania.
    "...kieruje się ciągle swoim myśleniem" - A może raczej rozumem?
    Budujesz zdania mutanty, bo stosujesz nieodpowiednie zestawienia wyrazowe. Musisz więcej czytać i wzbogacać słownictwo.
    I zanim napiszesz mi, że tak piszę, bo Ci zazdroszczę, proszę zastanów się choć chwilę. Czytaj i pisz.;)
  • Sisi26 25.07.2019
    Słuchaj to jest mój wybór co piszę i ty nie będziesz mówiła mi jak i co.
  • Sisi26 25.07.2019
    Ja nie musze pisac jak małpa w zoo malupujac jedno od drugiego
  • puszczyk 25.07.2019
    No toś empatycznie i życzliwie pomogła :)))
  • ausek 26.07.2019
    Puszczyk, to do mnie? Jeśli tak, to zauważ, że tu jakakolwiek pomoc jest niemile widziana. Tu trzeba tylko wychwalać... Tylko o to akurat tu trudno. Dla mnie to poziom gimnazjum, najwyżej szkoły średniej. Nie jestem złośliwa, tylko chcę pomóc. Niestety Sisi uważa się za autorkę z wyższej grzędy. Przecież posiada wiedzę geograficzną... Poradę typu: czytaj - rozumie jako zarzut. Nie rozumie, że chcąc lepiej pisać musi więcej czytać. I tu nie chodzi o literaturę wyższych lotów. Wystarczy sięgnąć po nowości wydawnicze, by jako tako wyrobić sobie zdanie; zmysł. Bez czytania nie ma pisania. Powstają tylko takie potworki.
    Sama zaczynałam późno pisać i wiem, że wymaga to ogromnej siły woli, samozaparcia i pierdolonej wytrwałości, której brakuje młodym.
    Sisi, ja byłam wdzięczna za takie komentarze. Szukałam w Internecie, zapisałam się na kursy pisania, a nadal mam wrażenie, że mało umiem. Cały czas się uczę. Tu nie chodzi o małpowanie, a o dobre pisanie. Choćbyś nie wiem jak negowała ogólnie przyjęte zasady, to nie unikniesz krytyki dotyczącej Twojego pisania. Publikując tu wystawiasz swoje prace i pewnie liczysz się z komentarzami. Jeśli uważasz, że jesteś za dobra na ten portal, ok. Sprawdź się i wyślij teksty do gazet, a może nawet na konkurs. Uprzedzam, dupa ubrana w ochraniacz i pyszczuś na smyczy. Inaczej nie osiągniesz tego, w co już uwierzyłaś.
  • Canulas 26.07.2019
    ausek, karmienie jeziora serem ma więcej sensu. Nie ma się co napinać. Szkoda prundu ;)
  • puszczyk 26.07.2019
    No i co Ci mogę odpowiedzieć, czy dyskutować?
    Zwyczajnie masz rację.
  • Halmar 26.07.2019
    Co innego przyznawać rację, co innego postępować zgodnie z własnym sumieniem.
    Ja Ci, Sisi, życzę, żebyś zawsze słuchała głosu swojego serca. Ono nigdy nie kłamie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania