Wciąż kochasz

Spotkałaś go pięć wiosen temu. Twoje serce go pokochał na początku był twój spędzał czas, opiekował się. Piątą zimę tego roku zmienił się. Oddałaś serce wrócił kamień ty dalej kochasz. Mówili pierwsza miłość jest ślepa i nie na zawsze są przypadki czy wyjątki. Myślałam że tak będzie z nami. Kłóciliście się ale i tak znieślicie wiele. Pewnego dnia coś się zmieniło zaczął cię ranić ty kochałaś jeszcze bardziej nie widziałaś jak robi ci krzywdę. Pojawiła się jego miłość cierpisz jeszcze bardziej ale jesteś silną . On oznajmia że ja kocha a ciebie karmi słodkimi słowami. Kochasz jeszcze bardziej nie możesz znieść tego że woli inna. Napiszesz do niej żeby wrócił do cb po pięciu wiosnach słyszysz ,, Wolę ją niż ciebie". Co masz ze sobą zrobić? Serce wciąż kocha. Któregoś dnia miniesz go na ulicy zapytasz gdzie jest ona odpowie odeszła odpowiesz przykro mi i odejdziesz na zawsze nie pamiętać że był dla ciebie wszystkim. A waszą miłość pozostanie w twojej pamięci jak i zostawi ranę w sercu może z czasem się zagoi. Ale nikt już nie trafi w twoje serce jak on.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • ausek 17.01.2019
    Ola, przeczytaj ten tekst na głos, a gwarantuję, że jak skończysz, to wypijesz duszkiem szklankę wody. Jeden przecinek? Naprawdę?
    ''Piątą zimę tego roku..." - zdanie perełka.
    ''...wrócił do cb...'' - cb? Serio?
    Wygląda to jak kiepskie streszczenie fragmentu pamiętnika. Jeśli to ma być opowiadanie, to napisz go od początku. No, chyba że to takie wylanie na papier siebie pod wpływem emocji. ;)
  • Tomek Bordo 17.01.2019
    Słabiutko
  • Angelus 17.01.2019
    "Twoje serce go pokochał na początku był twój spędzał czas, opiekował się. " - "pokochało. Przecinek po "pokochało" i "twój"
    "Piątą zimę tego roku zmienił się." Nie rozumiem
    Na początku piszesz w taki sposób, jakby to czytelnik przeżywał tą historię, a w pewnym momencie jest :
    "Myślałam że tak będzie z nami. "
    Chaotyczny, dużo błędów, niektóre zdania są bez sensu, brak przecinków. Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania