We święta wciąż jestem małą dziewczynką!

Znowu przyszedł grudzień, a razem z nim kolejne święta Bożego Narodzenia. Choć w moim życiu było już ich wiele i nie każde wspominam radośnie, to gdzieś wewnątrz mnie tkwi jeszcze ta mała dziewczynka, która cieszyła się na takie chwile jak chyba każde dziecko.

Dziś postanowiłam znów być małą dziewczynką, a kto mi zabroni?

 

I to opowiadanie trafiło do Zeszytu drugiego mojej książki: Opowiadania z zakładką :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • BreezyLove 21.12.2015
    Tobie też życzę wesołych świąt Karola ;)
  • levi 21.12.2015
    zawsze podziwiam ludzi, którzy mają w sobie tyle zaparcia żeby robić takie cudeńka, a do tego pyszne :)
    tekst mi się bardzo podobał najbardziej rymowanki, 5

    Ps. Wesołych i spokojnych świąt :)
  • KarolaKorman 21.12.2015
    Ślicznie Wam dziękuję :)
  • ausek 21.12.2015
    Również życzę Ci wesołych świąt, a także obyś pozostała ''dziewczynką'' jak najdłużej i zawsze postrzegała świat w kolorowych barwach.
    Ty już wypieki masz, a ja zabieram się właśnie. Na szczęście nie zapomniałam kupić rodzynek i nie muszę bawić się w Kopciuszka.:)
  • KarolaKorman 22.12.2015
    ausek, tamte ciasta i ciasteczka, to wszystko robiłam do pracy, do domu zabiorę się dopiero we środę, a rodzynek dalej nie kupiłam :)
  • Majeczuunia 21.12.2015
    Śliczny tekst, bardzo zabawny i mam nadzieję, że twoje słodkości wyszły równie pyszne, jak pięknie są opisane :D
    PS Czytam to opowiadanie o Świętach i jak mała dziewczynka przeglądam siatkę z prezentami XD
  • KarolaKorman 22.12.2015
    Super i nie ch tak będzie na każde kolejne :)*
  • KarolaKorman 22.12.2015
    *niech
  • Slugalegionu 21.12.2015
    Wzajemnie, moja droga. :*
  • KarolaKorman 22.12.2015
    Dziękuję:)*
  • Rasia 21.12.2015
    "a razem z nim, kolejne święta Bożego Narodzenia" - w sumie nie dawałabym tu przecinka, bo to nie wtrącenie moim zdaniem, ale zrobisz, jak uważasz ;)
    " na takie chwile, jak chyba każde dziecko." - bez przecinka
    "swój własny, świat bajkowy" - bez przecinka
    "Lukrowany daszek wyglądał jak śniegowej zaspie" - jak w*
    Ach, a ja nigdy nie robiłam takiego piernikowego domku! Moje pierniki ograniczają się do foremki i ozdóbek, ale wizja tworzenia "piernikowej makiety" była przeurocza. Taki prosty tekst, a tak dużo pozytywnych emocji.
    Karolciu (a raczej Marzeno, przez długi czas żyłam w kłamstwie xD) życzę Ci, żeby ta dziecięca radość nie opuszczała Cię jak najdłużej, wena odchodziła na jak najkrócej (lub w ogóle, ale po krótkiej przerwie doceniamy ją bardziej), a tak ciepłe opowiadania powstawały pod Twoją opieką jak najczęściej :) Wesołych świąt i spełnienia marzeń, po prostu :)
  • KarolaKorman 22.12.2015
    Rasia, pięknie dziękuje za miłe słowa :)
  • patyy 23.12.2015
    Super, bardzo podobał mi się ten tekst. Ładnie użyłaś wyobraźni, aby ożywoć swój domek z piernika. :)
    Tobie również życzę wesołych Świąt :)
  • KarolaKorman 23.12.2015
    Ślicznie dziękuję patyy :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania