Wenecji malarze

Gondolierzy z Wenecji , im to czas szybko płynie.

Tak blisko są nieba , bo prawie są w Rzymie.

Przewożą ludzi , starych i młodych historii miłosnych znają już chyba tysiąc.

I w razie nie pogody , mogą w kawiarnii przysiąść i zmienić się w malarza który opisuje pejzarze.

Tworzącego pismem a nie farbą kolarze.

W marzeniach swych płyną , jak gądolą wolniutko.

I choć w tłumie to ukryci , przed światem toczą nie równą walkę z czasem.

Który niepogode z Wenecji już zabiera , i muszą już rzucić świat zapomnienia.

Ale tylko na chwile , bo gdy ludzi wożą znów uciekają w marzenia.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Neurotyk 16.03.2016
    Bardzo obrazowo namalowałaś tych "Wenecji malarzy", ocenię na 5:) Najpierw świnia, potem świnia w gondoli, a teraz Wenecja, co za dzień :)
  • Tina12 16.03.2016
    A dzięki no jakoś się teraz ludzie na te Włochy uparli.
  • Rasia 16.03.2016
    "Przewożą ludzi , starych i młodych historii miłosnych znają już chyba tysiąc." - ten przecinek wędruje za "młodych"
    "I w razie nie pogody" - niepogody*
    "zmienić się w malarza który opisuje pejzarze." - przecinek po "malarza" + pejzaże*
    "Tworzącego pismem a nie farbą kolarze." - przecinek po "pismem"
    "W marzeniach swych płyną , jak gądolą wolniutko." - gondolą* i bez przecinka, bo tutaj mamy porównanie proste, występuje tylko jeden czasownik.
    "toczą nie równą walkę z czasem." - nierówną*
    "Który niepogode z Wenecji" - niepogodę*
    "Ale tylko na chwile , bo gdy ludzi wożą znów uciekają w marzenia." - chwilę* i przecinek po "wożą"
    I bez spacji przed przecinkami.
    Tekst ma swój urok, jest ładnie napisany, poza tym mam słabość do Wenecji, to miejsce wiele dla mnie znaczy. Niestety pojawiło się sporo błędów ortograficznych i parę interpunkcyjnych, a to zaniża ocenę pomimo ładnego ubrania w słowa. Znów 3,5 czyli 4. Trzymaj się :)
  • Margerita 07.08.2016
    pięć
  • Tina12 07.08.2016
    Dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania