.

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Keraj 15.06.2018
    Ta żyrafa to chyba czarna wdowa.wesoły tekst 5
  • Pasja 15.06.2018
    Witaj
    Dzięki za uśmiech
    Pozdrawiam
  • KarolaKorman 15.06.2018
    Przebiegła jak lisica :)
    Uśmiechnęłam się nie raz, a to zawsze jest mile widziane )
    5 wstawione :)
    Pozdrawiam uśmiechnięta :)
  • Pasja 15.06.2018
    Witaj Karola
    Bardzo przedsiębiorcza ze spojrzeniem na przyszłość.
    Cieszy mnie twój uśmiech.
    Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę
  • Ozar 15.06.2018
    Hahahahahaa znakomite. Kurdę pokazałaś na tym przykładzie tysiące, jak nie nawet setki tysięcy kobiet żeniących się nawet z dziadkami po 80 lat, ale mającymi ogromna kasę. Taka zwierzęca personifikacja ludzi. Bardzo dobre, nawet bardziej niz bardzo 5+ niestety bo bym dał 9/10 !!!
  • Pasja 17.06.2018
    Witaj Ozar
    Przecierałam oczy ze zdziwienia. Ty u mnie? Masz rację u ludzi też zdarzają się gracze.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Bożena Joanna 15.06.2018
    Wredna ta żyrafa, ceni dobra materialne. A biedny zajączek zapomniał o Viagrze. Może gdyby się wcześniej trochę wzmocnił, żyrafa pozostałaby z niczym. A teraz szuka następnego amatora aby powiększyć swe terytoria. Fajne! Pozdrowienia!
  • Pasja 17.06.2018
    Witaj
    Joanno Po prostu zaradna kobitka i ma głowę na karku.
    miłego dzionka
  • Adam T 16.06.2018
    Witaj. Trochę cytatów:
    "Po czym dodał[:] — Może jednak podpiszemy intercyzę." - jeśli "dodał" to dwukropek koniecznie i spacja, bo w oryginale nie ma jej.

    "...pole kapusty będzie moje... snuła plany." - tutaj, po wielokropku trzeba zaznaczyć, że to "snuła plany" dotyczy myśli żyrafy, a nie jest dalszym ich tokiem, co sugeruje samotny wielokropek. Ponieważ "snucie" składało się z kilku zdań, czyli były kropki, najlepiej przed "snuła plany" użyć półpauzy.

    "...myślał o przyszłej żonie, jest taka smukła..." - po "żonie" też najlepiej półapuza, żeby podkreślić przejscie do myśli zająca.

    "...ile musiał się biedak nabiegać po szyi żyrafy tam i z powrotem, aby zaspokoić jej oczekiwania." - to z kolei świetne, przede wszystkim śmieszne. Nie dziwię się, że potem to już tylko zawał ;))

    Niezły serial killer z tej żyrafy ;) Z bardzo materialnym motywem. Fajny tekst.
    Pozdrawiam ;)
  • Pasja 17.06.2018
    Witaj Adamie
    Błędy poprawione i dziękuję za korektę. Może pociągnę ten serial.
    Pozdrawiam i miłego dnia
  • Aisak 16.06.2018
    Nie, no!
    Do tej pory żyrafki były, jak Martin, teraz przybiorą czarną stronę charakteru.

    Najfajniejszy fragment z szyją :)

    pasją, fajna bajusia!
  • Pasja 17.06.2018
    Witaj Aisak
    Czarna wdowa? Może być ciekawie.
    Pozdrawiam
  • Karawan 16.06.2018
    A to popieść, a to pocałuj! A kilometry lecą...taa. Prawie jak w innej dykteryjce o zakochanym mrówku i słonicy wielce leciwej, ktora w noc poślubną zgasła. A gdy do pogrzebu przyszło zwierzątka posłyszały w płaczu młodego wdowca; "Zasrane szczęście! Chwila przyjemności a teraz całe życie kop grób!" Piątunia Pasyjko ;))
  • Pasja 17.06.2018
    Witaj Karawanie
    Znam ten dowcip, trochę w innej formie. Ale tak poza to chyba więcej jest wdówek. Czyli to coś znaczy.
    Pozdrawiam niedzielnie
  • Canulas 16.06.2018
    Pasja, super. Dobra bajka całkiem. Lekka. Naprawdę leciutko i ciekawie podana.

    Tu bym się przypierdzielił: "Chyba pójdę do solarium, żeby jutro ładnie wyglądać." - Może "na solarium"?
  • Adam T 16.06.2018
    Can, że się wpierdzielę z buciorami. A idziesz "na sklep" czy "do sklepu"? Jeśli potraktować solarium jako miejsce z neonem "Solarium" to punkt dla pasji. Jeśli jako... tylko zabieg, albo pewien proces do odbycia, to punkt dla Ciebie.
  • Canulas 16.06.2018
    Adam T, moje spostrzeżenie jest na bazie naleciałości. Odsłuchania się. Możliwe, że się mylę. Ot, takie tam spostrzeżenie.
  • Pasja 17.06.2018
    Witaj Canulas
    Dziękuję za zetknięcie i lekkość. Na solarium czy do solarium ma chyba podobne znaczenie. Do dyskoteki czy na dyskotekę? Powiem tak idę do solarium aby się odpalić.
    Wikipedia mówi:
    Solarium – punkt usługowy udostępniający odpłatnie urządzenia do opalania się, za pomocą promieni UV.
    Zaciekawiony by się przydał w tej kwestii, może by napisał wytłumaczenie
    Pozdrawiam serdecznie
  • Ritha 16.06.2018
    "— Kochasz mnie? — zapytał zając żyrafę. — A może udajesz, bo chcesz mnie tylko po to, abym ci przepisał to pole kapusty pod górą Serową" - jakże to życiowe :)

    "krzyknęła oburzona żyrafa i trzaskając drzwiami wyszła z pokoju" :D (gdy człowiek to sobie wyobrazi - daje niezły efekt;))

    No i widzisz, gadajo ludzie, że żona jest szyją - w przypadku małżeństwa z żyrafą stwierdzenie to nabiera nowego wymiaru ;)

    Przyjemna bajeczka, koncówka ukazuje podstepność akurat tej "samicy", a jeśli się człowiek rozejrzy i przypatrzy ludzkiemu ZOO wokół, to może nie tylko tej ;)

    Pozdrawiam :)
  • Pasja 17.06.2018
    Witaj Ritha
    Bardzo jesteśmy podobni zachowaniach do naszych braci i sióstr. W końcu dochodzimy od małpy.
    A kobitki wiadomo są od kręcenia głową.
    Dziękuję i pozdrawiam.
  • MarBe 16.06.2018
    A mówią "u wdowy chleb gotowy", a tu taka skucha.
    Pozdrawiam i zaznaczam, że nic nie mam :)
  • Pasja 17.06.2018
    Witaj
    Tak mówią. Dziękuję i nie bądź taki skromny. Zawsze można coś mieć w zanadrzu.
    miłego dnia
  • Justyska 17.06.2018
    Świetna historyjka. Właścicielem lasu pewnie jest niedźwiedź haha :) super, leciutko napisane.
    Pozdrawiam - 5
  • Pasja 17.06.2018
    Witaj Justyska
    A wiesz, że o tym myślałam, że niedźwiedź będzie od dębów.
    Pozdrawiam i miłego dzionka
  • Kim 17.06.2018
    Bardzo spoko, Pasjo. Lekko krótko i na temat. Jak ty wpadasz na te pomysły... Żyrafa z królikiem? :))
    Pozdrówka.
  • Pasja 17.06.2018
    Witaj Kim
    Czy inność nie jest urocza? Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania