Poprzednie częściWiadomości z dupy

Wiadomości z dupy 12

(Wróżbita) Witam wszystkich w programie Wróż3bita. Jak zwykle proszę o wysyłanie esemesów, w treści wpisując numery swoich kont bankowych oraz hasła do nich. Pierwsze sto osób, które podadzą prawdziwe dane, otrzyma cenne nagrody, między innymi wypisane długopisy i zepsute zegarki. Jeśli ktoś jest McGyverem może z tego nawet zrobić willę z basenem. Adin, dwa, tri. Wysyłamy!

(drrryń- drrryń)

(Wróżbita) A kto to dzwoni z prośbą o poradę do wróżbity? Halo?

(Ktoś) Ty draniu! Oddawaj moją forsę!

(Wróżbita) Moja kryształowa kula mówi mi, że jest pan zdenerwowany.

(Ktoś) Zaraz wsadzę ci tę kulę w dupę.

(Wróżbita) Karty tarota jasno pokazują, że pan jednak tego nie zrobi. Dodam jeszcze, że za każdą sekundę połączenia naliczamy dwadzieścia dolarów.

(Ktoś) O nie!

(Piiiip)

(Wróżbita) Prześlemy panu newslettera. Zatem…

 

(Bob) Przepraszam bardzo. Proszę się wynosić. Właśnie zaczynają się Wiadomości z dupy.

 

(Wróżbita) Chyba panu się coś pomyliło. W tym momencie odbywa się tu Wróż3bita. Widocznie nastąpiły jakieś zmiany w emisji.

(Bob) Dobra, dość pieprzenia. Mam tu specjalny pilot, który wyśle pana w odpowiednie miejsce.

(wróżbita znika w otwartej pilotem klapie w podłodze)

(Bob) Chwila. Nie mam gdzie usiąść. Gdzie mój fotel?

(Kamerzysta) Wpadł do dziury razem z wróżbitą.

(Bob) No to niestety zabiorę krzesło gościowi. Wreszcie możemy zaczynać. Zaraz… Co pani robi pod biurkiem?

(Kobieta) Ja? Ekhm … Właśnie wychodzę.

(Bob) Mam taką nadzieję.

(Kobieta) George, Michael, chodźcie. Nakryli nas.

(głosy spod biurka) Zaraz, zgubiłem buta.

(Bob) Co wy wszyscy wyprawiacie pod tym pieprzonym biurkiem?

(Kobieta) Przeprowadzamy strajk głodowy w imieniu wszystkich aktorów podkładających głos w filmach porno.

(Bob) Przecież pani obżera się chipsami.

(Kobieta) Dlatego właśnie się ukrywamy. Nie chcemy łamać woli innych strajkujących.

(Bob) Wynocha stąd. Gdzie jest mój pilot?

(Kamerzysta) Ahihihi.

(Bob) Nie rób tego! Nieeeee……..

(ŁUP!)

(audycja zawierała lokowanie wróżbity Macienia oraz kryptoreklamę wytwórni filmów fabularnych z małą ilością dialogów „Uuu-yeah”.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • refluks 10.11.2017
    Tak, przyznaję się!
    Czytam fantomasowe njusy z dupy.
    Bydlę ma talent.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania