Poprzednie częściWiadomości z dupy

Wiadomości z dupy 7 - Grande Finale

(Oklahoma Bob) Witam wszystkich w kolejnym odcinku. Zaraz będziecie świadkiem wiekopomnej chwili. Zadzwonię teraz do jednego takiego gościa i załatwię wszystkich antyfanów mojego programu. Patrzcie na to…

(oczekiwanie na połączenie)

(Poczta głosowa) Tu Piotr Admin. Nie ma mnie w domu, zostaw wiadomość po sygnale.

(Oklahoma Bob) Jest sprawa. Trzeba zbanować wszystkich trolli, którzy cały czas nalatują na mój program. Over!

(Kamerzysta) I co?

(Oklahoma Bob) Jak zwykle nie odbiera.

(stukanie dzięcioła)

(Oklahoma Bob) O, przyszedł mi SMS. Od Piotra. Zobaczmy….

(Kamerzysta) I co napisał?

(Oklahoma Bob) „Pocałuj mnie w dupę.” Chyba nic z tego.

(Kamerzysta) No widzisz.

(Oklahoma Bob) Przejdźmy dalej. Dzisiaj do studia zaprosiliśmy scenarzystę naszego programu, pana Thomasa Fana.

(Thomas Fan) Witam wszystkich.

(Oklahoma Bob) Zastanawia mnie jedna kwestia. Skoro pan jest tutaj, to kto napisał scenariusz do dzisiejszego odcinka?

(Thomas Fan) Mój młodszy o dziesięć lat jednojajowy brat bliźniak z innej matki i innego ojca.

(Oklahoma Bob) Rozumiem. A takie pytanie… Kto będzie gościem u nas za tydzień?

(Thomas Fan) To tajemnica, ale mogę pana zaskoczyć czymś innym. Otóż szefostwo spotkało się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem, a on zgodził się pojawić w naszym programie. Proszę spojrzeć na tamten monitor. O, leci transmisja na żywo.

(Donald Trump) (mówi coś po angielsku, ale go nie rozumiemy)

(Oklahoma Bob) Co on mówi? Chyba potrzebujemy tłumacza. John, znasz angielski?

(John) Tylko dwa słowa: fuck you. Nie będę za taką pensję jeszcze tłumaczył.

(Kamerzysta) A ja znam na przykład chips, hamburger i madafaka. Może się z nim dogadam.

(Donald Trump) (nadal mówi coś po angielsku, ale my ni cholery nie wiemy, o co mu chodzi)

(Oklahoma Bob) Nieważne. Trzeba się rozłączyć. Powiemy, że straciliśmy zasięg.

(Kamerzysta) To nie rozmowa telefoniczna.

(Oklahoma Bob) W takim razie zerwijmy połączenie. Ten kabel jest od Internetu? Wystarczy pociągnąć…

(Kamerzysta) Nie, on jest od…

(Piiip)

(Audycja została zawieszona na wniosek anonimowych antyfanów)

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Ritha 14.07.2017
    Masz talent do heheszkowych :D 5
  • Nuncjusz 14.07.2017
    Heheszky 2
  • antyfan 15.07.2017
    ode mnie pała
  • Neurotyk 15.07.2017
    To nie jest nawet absurd ani nic co leżało obok humoru. Tym razem wyszedł Ci beplciowy dialog.
  • Neurotyk 15.07.2017
    Dalem 1 żeby Cię zmobilizować do wysiłku intelektualnego
  • Nuncjusz 15.07.2017
    nie podniecaj sie tak
  • fanthomas 15.07.2017
    Ok, następnym razem bardziej się postaram.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania