.

.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Grz 30.07.2014
    fajne, tylko szkoda, że tak szybko się kończy :)
  • Daniel 30.07.2014
    Mówiłem, że są krótkie. Opowiadania kiedy jeszcze bawiłem się w bologa. Teraz piszę dłuższe, ale na razie czekają na wyniki konkursu :)
  • Grz 30.07.2014
    ktoś Cię może w końcu dostrzeże, warto wierzyć w marzenia!
  • Daniel 30.07.2014
    Bardzo dzieuję za miłe słowo :)
  • Nie lubię krótkich tekstów z jednego powodu: zawsze trafiam na które mnie wciągają i nie dają spokoju. Ten jest taki. Gratulacje i wyrazy uznania!
  • Daniel 31.07.2014
    Bardzo dziękuję :) Jeśli kiedyś wydam moją książkę to wyślę Ci egzemplarz pierwszy tom( zależnie od formatu kartek) ma nawet to 800 stron historia Cie zadowoli :P
  • xMadelinex 06.08.2014
    Super. :D Skąd ty bierzesz na to pomysły? Powinieneś się gdzieś zgłosić... Gdzieś gdzie by lookneli na twoje zdolności pisarskie :) A z tym trzecim kręgiem kojarzę coś.. Chyba czytałam coś z trzecim kręgiem albo oglądałam :D
  • Ekler 13.08.2014
    Tak jak obiecałem jestem ;)
    Zacząłem od pojedynczych opowiadań, za serie chciałbym się zabrać jak będę miał trochę więcej czasu żeby móc jednym tchem przebrnąć przez parę rozdziałów a nie zatrzymać się na jednym, bo na kolejne nie będę miał siły.

    Ale przejdę do rzeczy.
    Krótkie opowiadanie, mało szczegółów, bohaterów - można łatwo przez nie przejść - szczerze mówiąc idealne na bajkę dla dzieci na dobranoc. Wystarczająco długie, żeby dziecko zdążyło zasnąć, ale zarazem wystarczająco krótkie żeby zdążyć opowiedzieć całe. Opowiedziałbym to moim siostrzyczką (no może pomijając tą tryskającą do na prawo i lewo krew) Jest element fantastyczny, jest bohater ratujący świat od problemu...naprawdę widzę tutaj cechy bajki dla dzieci .

    I to nie jest kpina w żadnym razie! Miało być krótkie i treściwe i takie też jest.
    ALE ŻEBYŚ NIE MYŚLAŁ, ŻE JEST ZA DOBRZE ! " Długie rozmowy z klerem dały mu duży zarys wiedźmy, niemal wystarczający by móc na nią zapolować" - uważam, że to zdanie nie ma rąk i nóg . "Kleryk opisał mu wiedźmę w taki sposób, że ten mógł na nią zapolować" ja bym to jakoś tak ujął...ale może tylko mnie tak to zdanie ukuło w oczy.
  • Daniel 13.08.2014
    Dzięki za opinię :D Sam widzę, że niektóre zdanie nie wyglądają tak jak powinny. Mam jeszcze za małe doświadczenie, ale cały czas próbuję nad wszystkim pracować.
  • Ekler 13.08.2014
    tytuł "Ulven" przyciąga mnie tytułem i chyba zaraz zobaczę czy treść jest równie ciekawa jak tytuł
  • Daniel 13.08.2014
    Ulven to najbliższe lata mojego życia, jeśli zechcesz to przeczytać i ocenić będę w niebo wzięty :D
  • Ekler 13.08.2014
    Mam nadzieję, że się nie zawiodę !
  • Daniel 13.08.2014
    Mam nadzieję, że nie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania