-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • betti 24.06.2019
    W sumie dużo lepiej od innych poetów, choć Ty prozaik. Miałabym tam może jakieś przemyślenia... ale nie dzisiaj.

    Pozdrawiam.
  • Anonim 24.06.2019
    Betti,
    dzięki za słowa.
    Tak naprawdę napisałem to dla siebie. A umieściłem tu, bo... TAK! :)

    Pozdrawiam.
  • betti 24.06.2019
    Dobrze, że umieściłeś, mnie się podoba. W dwóch miejscach mi nie gra.

    kropla radości nasączona tranem i wanilią

    sam już nie wiem - tutaj dałabym coś mocniejszego, ta wątpliwość zbyt dosłownie wyrażona przy wcześniejszej metaforze.



    choć pulsują korytarze
    wiem że muszę
    bo takie jadło - ta puenta też za mało wyrazista

    Pomyśl może nad tym, ale tylko jak chcesz, to sugestia, a nie jakiś odgórny nakaz.

    Pozdrawiam.
  • Anonim 24.06.2019
    Pomyślę.
  • Dekaos Dondi 24.06.2019
    Antoni Grycuk→W odczuciu mym, bardzo ładny tekst. Sformułowania takie jakby... ''eteryczne wróżki poezji osiadły na stronie''.
    Co do puenty...tak jest dobrze, ale może... może być lepiej. To ty decydujesz.
    Pozdrawiam→5
  • Anonim 24.06.2019
    Dekaos,
    miłe słowa Twe.
    Teraz to chyba już ja decyduję ;)

    (Mógłbyś odpowiedzieć czasem na komentarze.)

    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 25.06.2019
    I tak "nie poeta", wiersz stworzył, w którym nie mogę się przedrzeć przez metafory, bo to ja się nie znam na wierszach , ja tylko czasem jakieś piszę.

    Podoba się, dopracowany , z Betti się akurat zgodzić mogę w około stu procentach. Dobre, a żeby coś więcej napisać,na temat, to się znam:)
    pozdra!
  • Anonim 25.06.2019
    Yanku,
    piszesz, że nie-poeta stworzył wiersz. A ja powiem: czasami człowiek musi, inaczej się udusi.
    I ja też na wierszach się nie znam, tylko je czasami pisuje, jak złogi na duszy zalegają.

    Dzięki za nalot i kilka słów.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania