*

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Szudracz 17.10.2017
    Absurdalnie wyważone, z imponująca ilość wywierconych dziur. :) 5
  • Adam T 17.10.2017
    Takie tam "coś" dla rozluźnienia po tekście na Bitwś SO. Dziękuję.
  • Blanka 17.10.2017
    Żebym tak z pare lat mniej miała, to bym sobie coś wypasionego wydziarała i krzyczała"do zobaczenia!":-) Napisz sobie w profilu jakąś notkę, coś w rodzaju"Proszę dawkować, brać po pół" czy coś tam. 5!
  • Adam T 17.10.2017
    No tak, przedawkowanie może być dokuczliwe ;)
    Nie traktuję tego tekstu poważnie, to taki psikus na szybko. Dziękuję ;)
  • Marian 17.10.2017
    Fajne jest to "coś".
    Mały błąd: "Ostatnie zwłoki pojawił się" -> "Ostatnie zwłoki pojawiły się".
    Pozdrawiam.
  • Adam T 17.10.2017
    Dziękuję, Marianie, poprawione ;)
    Pozdrawiam
  • alfonsyna 17.10.2017
    Zastanawiam się, czy Wiertacz nie jest czasem miłośnikiem wyszywania, bo fajnie to wszystko podszyte absurdem i jeszcze naszpikowane ironią, jak dobra kasza skwarkami, co zaliczam bardzo na plus. Szkoda, że lat naście mi już dawno przeminęło, ech... XD
    Bardzo udane połączenie kącika majsterkowicza z poradami psychologicznymi i dodatkiem kulinarnym, każdy znajdzie coś dla siebie. Pozdrawiam. ;)
  • Adam T 17.10.2017
    Nie wiem, czy moja "głupotka" warta jest aź takiego komentarz, ale dziękuję. Dodam, iź tekst cały czas się zmienia, bo wrzuciłem go bez uprzedniego wymiędlenia. Jeśli się okaże, że jutro będzie o Calineczce, która połączyła siedemnastu panów w jeden penis, proszę o wybaczenie. Oczywiście wtedy zmienię tytuł. Choć, moźe nie będzie tak źle ;)
    Pozdrawiam ;)
  • Dekaos Dondi 17.10.2017
    Mnie się tekst podobał.***** Lubię tak ''inaczej''
    Dobrze że biedny nie trafił na betonową kość. Jeżeli nie przewidział takiej możliwości, to mógłby stępić wiertło.
    Albo gdyby miał cztery wiertarki - dwie ręczne i dwie nożne - to by skończył szybciej. Mógłby się dłużej cieszyć, wykonaną pracą.
    Pozdrawiam.
  • Adam T 17.10.2017
    Ciekawe, że napisałeś o betonowych kościach, bo na początku w tekście była mowa o widiowych wiertłach, ale przed wrzuceniem tekstu zmieniłem na wiertła do drewna.
    Dziękuję za gwiazdy i komentarz ;)
  • Tekst bardzo ciekawy, oczekiwałem czegoś bardzo poważnego i muszę powiedzieć to od ciebie dostałem tutaj. Mimo, że do śmiechu napisane, ale dotarło do mnie, że naprawdę nie można przewidzieć jak bardzo i pod jakim katem może być człowiek skrzywiony psychicznie. W zabawnym tekście, przemycasz ciekawe przesłanie. Pozdrawiam 5
  • Adam T 17.10.2017
    No, jestem skrzywiony, masz rację, Maurycy ))))
    Bardzo dziękuję za odwiedziny. Fajnie, że wpadłeś ;))
  • Canulas 17.10.2017
    Luzny tekst. Mimo widocznej odskoczni, trzyma poziom. Końcówka nie byłą dla mnie zaskoczeniem, ale sama idea "Wwiercania" nietypowa i bardzo na tak.
    Masz dzban do takich rzeczy.
  • Adam T 17.10.2017
    Misiałem się odtruć po tekście na Bitwę, bo tamten to real w każdym calu. Może stuknę coś dla Nuncjusza, bo coś mi zaświtało w tym moim dzbanie ;)
    Dzięki, że wpadłeś )))
  • Canulas 17.10.2017
    Masz flow i "chyba" czas. Zazdroszczę. U mnie tera bida.
  • Adam T 17.10.2017
    Mam od czasu do czasu takie napady
  • refluks 17.10.2017
    Się może okazać, że chętne na wwiercenie se znajdą. Akurat na portalu pewnym przeczytałem, że fanka niejakiego Popka wytatuowała sobie gałki oczne. Gotowe są młode na wszystko.
    A poza tym powiem tobie Adamie T, że dziś po przeczytaniu iks opowiadań na tym forum, w pewnym momencie brakło mi sił i słów na skomentowanie, i przyniosło mnie tutaj, na szczęście, bo już traciłem nadzieję.
    Bardzo dobre opowiadanie. Zazdraszczam pomysłu.
  • Adam T 17.10.2017
    Zaskoczył mnie Twój komenatarz. Znam Cię z cietych i dobitnych masakr, coś chyba dzień masz lepszy, czy coś ;)))
    Dziękuję, ale to naprawdę stuknięte dla oddechu.
    Pozdrawiam ;)
  • refluks 17.10.2017
    Ciętolę i dobitnie masakruję, co na to zasługuje. Chwalę dobre. Opowiadanie twe jest bardzo dobre, pomysł świetnie ubrany w słowa. Zanim się wypowiedziałem, jeszcze szukałem, może tu gdzie się wywrócił z pisaniem łącznie lub rozdzielnie, ale nie, dopieścił.
  • Adam T 17.10.2017
    refluks, doceniam ;)
  • Agnieszka Gu 11.11.2017
    Po tytule wnosząc, domniemywałam, iż to coś o technice wiertniczej będzie i, w sumie się nie pomyliłam ;)
    Zaleciało horrorem z wysmakowaną ironią. Ale, że o wiertłach można pisać w takim kontekście? Cóż, wyobraźnia ludzka ponoć nie zna granic :) Fajny pomysł.
  • Adam T 12.11.2017
    Dziękuję za sympatyczny komentarz. A pomysł taki tam sobie, na odtrucie po "wielkiej" Bitwie.
    Pozdrawiam ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania