Wiesiek Wieśniak w przedszkolu

Wiesiek pisze książki i opowiadania o zwierzętach. Romanse, horrory i wersje dla dzieci. Dziś został zaproszony do przedszkola aby przeczytał dzieciom książkę p.t Przygody słodkich królików. Wiesiek stał już pod budynkiem przedszkola pod wezwaniem Rockiego Balboy, i wszedł do środka.

- Witojcie! Zaprowadzicie mnie do dyrektorki?- Spytał sprzątaczkę

- Niech szlak jasny trafi i Sylwester Stalone z główki przywali! Dopiero co tu myłam! Kim tak właściwie jesteś, skończony wieśniaku?

- Jestem Wiesiek Wieśniak, piszę książki

- Choć zatem, piszący książki skończony wieśniaku

Sprzątaczka Zośka zaprowadziła go do gabinetu, kiedy weszli do środka zobaczyli Dyrektorkę, która kartą płatniczą robiła kreskę na blacie biurka.

Kobieta zbladła i patrzyła na Wieśka z wielkimi oczami i szeroko rozwartymi ustami. Wiesiek patrzył na dyrektorkę, dyrektorka na Wieśka, Wiesiek na zegarek, dyrektora popiła Martini. Zdmuchnęła marychę i zaśmiała się.

- Ach ta kreda, wszędzie jej pełno.

- Mam czytać tym małym smarkom swoją książką

- Tak, tak! Zosia zaprowadź Pana do klasy 0x

- Ja tu tylko sprzątam a nie oprowadzam

- Za takie słownictwo obcinam ci pensję! 10 groszy mniej za godzinę!

- Będę teraz zarabiała 40 groszy na godzinę? Skandal!

Zośka zaprowadziła Wieśka do klasy, przywitała go piękna młoda nauczycielka.

- Dzień dobry Panie Wieśniak

- Moja Grażynka też była taka młoda i piękna

- Bardzo mi miło

- A teraz to jej tylko dupa rośnie

Dzieci usiadły na podłodze, zaś Wiesiek na wprost nich i zaczął czytać.

Słodki i puszysty króliczek sprawdzał czy przejście jest wolne, wraz z grupką 10 królików chcieli uciec z gospodarstwa.

- Droga wolna powiedział króliczek

Nagle rzucił się na niego kot. Wydrapał oczy! Odgryzł uczy! Rozpruł brzuch i wypruł flaki! Wszędzie była krew i latały wnętrzności!!!

Nagle Wiesiek zorientował się że coś jest nie tak, spojrzał na okładkę i przeczytał tytuł „ Super, mega, chiper, krwawa masakra królików”

- O kurna, pomyliłem książki

Dzieci były przerażone. Jena dziewczynka zesłabła, drga narobiła w gacie, ale się nie przyznała. Nauczycielka puściła filiżankę z kawą. Pewien chłopczyk zwymiotował.

- O fuj! Moje nowe gumo filce! – Zawołał Wiesiek

- Ja tego sprzątać nie będę – Oznajmiła sprzątaczka

- Myślę, że panu Wieśku podziękujemy – Powiedziała nauczycielka

- Ale później jest coraz lepsza akcja – Wtrącił się Wiesiek, stukając po książce

Mała dziewczyna o dużych oczkach jak w anime. Ubrana w różowe pantofelki, rajstopki, sukieneczkę i bluzeczkę z jednorożcem. O blond włosach których wpięte były spinki w kształcie serc, motyli i truskawek, podniosła rękę.

- Tak Marysiu? – Spytała Nauczycielka

- Czy ten kot zarżnął wszystkie króliki? - Spytała Marysia

- Co do jednego – Odpowiedział Wiesiek

- Zarypiaście! Lubię takie krwawe jadki

 

P.S

Myślę, że kolejna część będzie o Wieśku i kosmitach

Ale gdyby koś miał jakieś sugestie lub propozycje to napiszczcie w komentarzach :)

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Szmieszne
  • Szymon Skolarus 07.01.2018
    Podziękować:)
  • fanthomas 06.01.2018
    Jest humor i to lubię. Co prawda pierwsza część była lepsza, ale teraz czekam na tę o kosmitach.
  • Szymon Skolarus 07.01.2018
    Dziękuję
  • Tja widzę, że to nabiera rozpędu. Faktycznie poprzednia cześć lepsza, ale jaby to wszystko jako jedną całość potraktować to ok.
    Ps sugestii
    Wiesiek i kosmici (na ziemi)
    Wiesiek i kosmici (w drodze na planetę kosmitów, rożne ciekawe rzeczy mogą sie dziać po drodze)
    Wiesiek na planecie... ( no gdyby Wiesiek dotarł jako najlepszy przedstawiciel rodzaju ludzkiego na planetę X ... mógłby tam tez zabłysnąć)
    A gdyby Wiesiek skrzyżował się z Ufoludczynia
    - ufoczlekoludki, czyli jego potomkowie to mogłoby tez być ciekawe, nie mówiąc juz o samym sexsie... :)
    To takie moje wizje Wieśka, cieiekawym jest jak bedzie z tymi kosmitami, i jsk w ogóle to pociągniesz.
    Pozdrawiam
  • Szymon Skolarus 07.01.2018
    Chyba muszę pomyśleć o całym cyklu, Wiesiek i kosmici, ulrowadzenie na ich planecie:)
  • Anonim 06.01.2018
    Hejka Szymon :-) Krótko: masz talent i pomysł, świetnie piszesz ! Szukaj dobrego wydawcy i wydaj to o czym piszesz. Myślę, że niejeden z nas kupi tak dobry humor, pozdrawiam ;-) Piąteczka z plusem ! :-)
  • Anonim 06.01.2018
    Ja kupię ;-)
  • Szymon Skolarus 07.01.2018
    Artbook bardzo mi miło, niestety mam złe doświadczenia z wydawnictwami. Najcoeplej mi na sercu gdy ktoś napisze miły komentarz
  • Regimus 07.01.2018
    Dajmy 1
  • Szymon Skolarus 07.01.2018
    Co 1?
  • Pomidor 07.01.2018
    Szymon nie przejmuj się nim. Tekst jest naprawdę dobry. Ten troll u innych też zawitał z taką oceną
  • Szymon Skolarus 07.01.2018
    Pomidor bardzo dziękuję. Wiesz, oficjalnie nie wie zrozumiałem o co mu chodzi więc zapytałem ;)
  • Szymon Skolarus 07.01.2018
    Sprawdziłem profil Regimusa, zastawa bardzo miłe komentarze :)
  • Dekaos Dondi 07.01.2018
    Fajny tekst - przez duże - F. Lubię takie - ''pozytywnie dziwne'' - Pozdrawiam - 5
  • Szymon Skolarus 07.01.2018
    Bardzo dziękuję :D
  • Tina12 07.01.2018
    To nie jest dobre to jest po prostu wspaniałe. Serio spisz to i wyśli do jakiegoś wydawnictwa.
  • Agnieszka Gu 07.01.2018
    Niezła część, choć denerwujący (jak dla mnie) jest brak w wielu miejscach kropek. Czekam na część o kosmitach. Pozdrawiam
  • Szymon Skolarus 07.01.2018
    Wszyscy czekają na kosmitów, zaczynam czuć presje:)
  • Tanaris 23.02.2018
    Poziom spadł, pierwsza zdecydowanie lepsza. Niemniej Wiesiek jest tak głupiutki i fajny, że zobaczę dalej. :D 4!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania