Poprzednie częściWięzień (zupełnie inna wersja)

Więzień (początek)

Rafał Gajewski jest bardzo wysokim, młodym i przystojnym mężczyzną.

Ma brązowe oczy, gęste orzechowe włosy, delikatny zarost i pełne, wydatne usta.

Prywatnie jest homoseksualistą i otwarcie się do tego przyznaje. Młodzi chłopcy bardzo pociągają go fizycznie.

Dwóch nastolatków szczególnie zwróciło jego uwagę tydzień temu. Wtedy pierwszy raz zjawił się pod szkołą jednego z nich w Krakowie. Patrzył z ukrycia jak szesnastoletni Michał czeka na swojego młodszego brata. Oboje byli w dobrym nastroju i wrócili spokojnie do domu nie zdając sobie sprawy z tego, że są obserwowani. Rafał wiele razy ich śledził. Wiedział nawet gdzie mieszkają. Miał ogromną ochotę nawiązać z nimi kontakt. Nie wiedział jednak co ma powiedzieć, żeby ich zainteresować i jednocześnie nie zdradzić swoich ukrytych zamiarów. Poza tym młodzież raczej niechętnie rozmawia z obcymi mężczyznami.

Ostatecznie zrezygnował z tego pomysłu i wrócił autem do swojej eleganckiej rezydencji w centrum miasta.

Zaparkował drogi, szary samochód i wszedł do mieszkania. Udał się do sypialni. Leniwie rozwalił się na wygodnym fotelu i zapalił papierosa. Myślał o ich blond włosach, niebieskich oczach i szczupłej sylwetce. Gajewski lubi właśnie młodych mężczyzn wyglądających niewinnie z wyglądu. Zapragnął mieć takie ciało tylko dla siebie, na własny użytek. Postanowił przejść do konkretów.

Średnia ocena: 1.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • jolka_ka 01.08.2019
    Lepiej. Nieco lepiej :)
  • Monika Marko 01.08.2019
    Chociaż poprawnie i porządnie ?
  • akwamen 01.08.2019
    niestety nie
  • Monika Marko 01.08.2019
    A co jest konkretnie źle i jak mam to poprawić ?
  • Monika Marko 01.08.2019
    Wysłałam ten fragment do jednego wydawnictwa i dostałam odpowiedź- Pytasz – czy masz pisać dalej? Oczywiście, że tak. Wyczuwa się u Ciebie lekkość pióra. Widać, że sprawia Ci to ogromną satysfakcję, więc trzeba pisać dalej. Nie kasować, nie wyrzucać do śmieci.
  • akwamen 01.08.2019
    Żartujesz? Które to takie dowcipne hi, hi, hi
  • Monika Marko 01.08.2019
    Borgis Konkretnie Beata Dobrzyniecka udzieliła mi szczegółowych odpowiedzi na moje liczne pytania.
  • Monika Marko 01.08.2019
    A inne wydawnictwo Poligraf do którego wysłałam tamten gniot w całości z przed półtora roku ucieszyło się, że zamierzam poprawić tekst.
  • akwamen 01.08.2019
    Też bym sie ucieszył... hi, hi
  • jolka_ka 01.08.2019
    To już chyba jednak prowokacja.
  • Monika Marko 01.08.2019
    To nie jest żadna prowokacja. Po prostu poprawiłam kawałek tekstu.
  • Monika Marko 01.08.2019
    Wisi mi wasza opinia. Wolę zaufać profesjonalnym wydawnictwom, którym się to podoba.
  • Canulas 01.08.2019
    Mówiłem i powtarzam. To kolejne wcielenie. Dajcie se spokój z tą fikcyjnie wykreowaną postacią.
  • Monika Marko 01.08.2019
    A ten znowu swoje. Poprawiłam wygląd i sytuacje na podstawie komentarzy i sugestii.
    Zobaczcie ofertę wydawnictwa Poligraf i Borgis, które wybrałam. Zamierzam napisać erotyczny kryminał i thriller i guzik mnie obchodzi co myślicie, jeśli dostanę wyczerpującą odpowiedź i ocenę z korektą od profesjonalistów, a nie amatorów.
  • Canulas 01.08.2019
    tak, tak.
  • akwamen 01.08.2019
    Oczywiście! hi, hi Jak wybulisz kilkanaście tysiecy za kilkadziesiąt sztuk, wydadzą ci nawet bez korekty hi, hi
  • Monika Marko 02.08.2019
    To nie kosztuje aż tak dużo.
  • Monika Marko 02.08.2019
    Jeśli uważacie, że to jest okropne i beznadziejne to wasza prywatna sprawa i opinia. Niektórzy z was też mają słabe teksty na swoim koncie, a się wymądrzają jakby studiowali literaturę.
  • Pan Buczybór 02.08.2019
    może nie ma jakichś rażących błędów, ale jest to napisane tak beznadziejnie sucho, że nawet losowy pornos wydaje się być ciekawszy. Jeśli naprawdę chcesz pisać o takich rzeczach musisz to robić emocjonalnie, pobudzać wyobraźnię czytelnika, a nie pisać o tym, jak o zakupach w biedronce.
  • Monika Marko 02.08.2019
    Aktualnie opisuje scenę gwałtu, ale bez wulgarnych określeń i dokładnie opowiadam co czuję ten biedny chłopiec, ale nie wstawię tego tutaj bo chce rozwinąć ten wątek i się poradzić paru osób, które się na tym znają.
  • Monika Marko 02.08.2019
    Cierpliwości. Potrafię to ładnie, emocjonalnie napisać.
  • Aisak 03.08.2019
    Do odstrzału natychmiastowego.
  • Monika Marko 03.08.2019
    Sam się odstrzel.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania