Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Lotta 11.02.2017
    Jejku... Jaki cudowny, walentynkowy klimat. Jestem zachwycona, naprawdę czułam te emocje. Wszystko widziałam przed oczami. Oczywiście wszędzie 5. Podoba mi się bardziej niż Poli amor, spędziłam z tą serią początek studiów, ale chyba zabrakło mi wtedy słów na sensowny komentarz, przez zakończenie...
  • KarolaKorman 11.02.2017
    Cieszę się, że ci się podoba i miło, że wspominasz mają Polę, dziękuję że czytasz :)
  • Katra 11.02.2017
    Wciągnęłam się :D
  • KarolaKorman 11.02.2017
    Bardzo mnie to cieszy :)
  • Pasja 11.02.2017
    Bajka, cudowna bajka, bo w życiu chyba tak się nie zdarza. Chociaż ? Zdjęcia to są jak zegary, na których czas się zatrzymał. Lecz dzisiaj papierowe zdjęcia odchodzą do lamusa, a szkoda. Uważam,że siła papieru jest ponad wszystko. Lubię taki klimat , stare wnętrza i kolory ziemi. Sentymentalne, ciepłe i takie osobiste. Choć ten byk na korridzie nie jest romantyczny, wtargnął z Hiszpani bez uprzedzenia. Piątka. Pozdrawiam serdecznie
  • KarolaKorman 11.02.2017
    Tak, papierowe zdjęcia, to takie zatrzymanie czasu, jest w nich coś urzekającego. Dziękuję :)
  • SisterofBlood 11.02.2017
    Słodko, choć z natury jestem podejrzliwa i wydaje mi się, że nie wszystko jest tak piękne, jakie tu się wydaje być. A może się mylę? Czekam na kolejny rozdział :) Tymczasem 5
  • KarolaKorman 11.02.2017
    Kolejny rozdział już się pokazuje, zapraszam :)
  • illibro 12.02.2017
    Piąteczka ;)
  • Specific_girl 12.02.2017
    Koleś wyjechał, żeby dać jej premyśleć to, co się stało... Ja bym pomyślała, że mnie najzwyczajniej w świecie olał. Naprawdę. No, ale widać okazało się inaczej. Jest jakiś dziwny xd ale mniejsza z tym xd
  • KarolaKorman 12.02.2017
    Dziękuję Wam :)
  • Mieszkaniec 15.02.2017
    Szczęściarz! Ale jednocześnie niemądry - Penolopa Cruz w domu, a on wyjeżdża do rodziców :/ A jakby tak pan Staszek zachwycił dziewczynę jakąś swoją uroczą cechą charakteru i padliby sobie w ramiona?
    Pragnienie prawdziwie romantycznej miłości z klasycznym podziałem ról jest wszechobecne w tej historii. Mnie się to oczywiście podoba!
    I nie wiem, tak jakoś przypomina mi się także "Bulwar zachodzącego słońca," gdy czytam kolejne akapity.
    Dobrze skonstruowane i rozwijające się opowiadanie! Trzyma w napięciu! I mimochodem pojawia się pytanie, czy jakieś demony z przeszłości nie zniszczą tej miłości? ;) (5)
  • KarolaKorman 15.02.2017
    Mieszkaniec, cieszę się, że tak podchodzisz poważnie do tego opowiadania i rozkładasz go na części pierwsze, to dla mnie wielka radość :)
    Zajrzałam do tego ,,Bulwaru...'', nigdy nie oglądałam filmu, a wyczytałam, że dostał nagrodę za muzykę, więc może się skuszę w wolnej chwili. Klimat noir też kusi, już dawno nie zaglądałam do takich klasyków.
    Co do demonów, odkryj sam :) Pozdrawiam :)
  • KarolaKorman 15.02.2017
    Mieszkaniec, obejrzałam wspominany przez Ciebie film :) Jestem oczarowana, nawet nie zwróciłam uwagi na muzykę, bo doszukiwałam się, patrząc, najdrobniejszych szczegółów wnętrz i gry aktorskiej. Gloria Swanson mnie urzekła, a scena, kiedy odgrywała Charie'go Chaplin'a - mistrzostwo :) Dziękuję za polecenia :)
  • Mieszkaniec 16.02.2017
    KarolaKorman
    Super! Film jest kapitalny, ale nie trafia do każdego. Cieszę się, że nie uznałaś tego za zmarnowany czas. :) Jeżeli chcesz jeszcze coś, to proponuję "Porządna kobieta" wg. Oscara Wilde'a. Film nakręcony współcześnie. Na tyle na ile poznałem Twoją wrażliwość na tym portalu, wydaje mi się, że może przypaść Ci także do gustu. Kiedyś oglądałem na VOD Onet - było dostępne legalnie i bezpłatnie.
  • Mieszkaniec 16.02.2017
    Mieszkaniec
    PS dla mnie to był też przykład dobrze napisanej sztuki przeniesionej na ekran i dlatego myślę, że w tym sensie pasuje do tutejszej społeczności.
  • KarolaKorman 17.02.2017
    Mieszkaniec, do ,,Porządnej kobiety'' zaglądnę w wolnej chwili, dziękuję za polecenie. A Ps dodał mi skrzydeł, dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania