Wilcza krew - WSTĘP

Obudziłam się z dala od domu. Otaczał mnie wielki i ponury las. Miałam na sobie tylko piżamę, w której położyłam się do snu.

Nagle usłyszałam wycie wilków. Było tak głośne, jakby niedaleko mnie znajdowała się cała wilcza wataha. Byłam dopiero nastolatką. Nie chciałam umrzeć, dlatego zaczęłam uciekać. Po pewnym czasie zatrzymałam się na leśnej polanie. Ledwo łapałam oddech. Myślałam, że cały ten koszmar wreszcie się skończył, jednak myliłam się. Koszmar dopiero się zaczął. Zostałam otoczona przez stado wściekłych wilków. Nie miałam już żadnej drogi ucieczki.

Poczułam silny ból głowy. Obraz przed moimi oczami stawał się coraz mniej czytelny. Czułam, że upadłam, a potem straciłam przytomność. Gdy otworzyłam oczy leżałam w swoim łóżku. Szybko wytarłam pot z czoła, a potem podeszłam do lustra. W swoich długich blond włosach zobaczyłam kawałek gałązki. Gałązki, która była dowodem na to, że to nie był zwykły sen.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Ashley 27.01.2017
    Bardzo dobre : )
  • Ashley 27.01.2017
    Na komórce nie mogę wstawić Ci 5 :( ja tylko wrócę niezwłocznie wstawię
  • Sherin 27.01.2017
    Dziękuję bardzo ;D
  • katharina182 27.01.2017
    Krótka uwaga z mojej strony:
    "Czułam, że upadam i tracę przytomność." - sprzeczność czasów. Powinnaś wybrać sobie jeden czas i ciągle się go trzymać.
    Co do treści jest całkiem ok. Za mało żeby ocenić. Poczekam jak rozwiniesz akcję.
    Życzę dużo weny do tworzenia dalszych części; )
  • Sherin 27.01.2017
    Dziękuję za zwrócenie uwagi :D Już poprawiłam ;)
  • Alesta 27.01.2017
    Na pewno będę czytać kolejne części. 5
  • Sherin 27.01.2017
    Dziękuję ;)
  • Szaqu 27.01.2017
    Wszystko fajnie, ładnie, pięknie. Ale...
    Są powtórzenia, które bardzo szybko trzeba wyciąć oraz wydaje mi się, że za szybko kończysz zdania. Rozwiń je trochę, pododawaj kilka epitetów, wydłuż zdania i używaj więcej przecinków. Czyta się wtedy o wiele płynniej i łatwiej. Na wstęp mogę dać 4 i idę czytać pierwszą część :)
  • Sherin 27.01.2017
    Postaram się bardziej popracować nad rozwinięciem zdań :) dzięki za twoją opinię ;d
  • Elena12 29.01.2017
    Daje 5 i idę czytać następna część ;)
  • Sherin 29.01.2017
    Dzięki ;)
  • Natchniona 16.03.2017
    Dałam 5 :*, strasznie spodobał mi się ten początek lecę czytać dalej :D
  • Tanaris 24.03.2017
    Początek mnie zaciekawił, jeśli to nie był faktycznie sen, to co teraz?! 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania