Wiosna

Początek połowy roku jest jakby dla nas nieco przychylniejszy. Jakby wiosna się porostu troszkę spóźniła.

 

Może to wszystko było potrzebne, żebyśmy korzystali z życia dwa razy bardziej? Żebyśmy mogli doceniać małe rzeczy, którymi się otaczamy na co dzień. Aby nauczyć nas, że nic nam się w życiu nie należy za darmo. Może w celu uświadomienia, że nie każdy może mieć to na co, my każdego dnia narzekamy. Siedzieliśmy zamknięci w domach, często bardzo samotni, nie mogąc z nich tak naprawdę wyjść. Teraz możemy więcej, oddano nam wolność i możemy patrzeć na otaczający nas świat z bliska. A to w jakich kolorach je ujrzymy zależy już tylko od nas.

 

Trawa, która rośnie pod oknami naszych domów jest jakaś bardziej zielona. Czerwone pola maków są częstym miejscem odwiedzin wielu rodzin. Pola rzepaku przewijają nam się na co drugim rozpowszechnianym w Internecie zdjęciu pokazując nam jak jest pięknie. Na balkonach w wielu domach dostrzegamy kolorowe i starannie dobrane leżaki czy inne meble ogrodowe. Posadzone kwiatki na balustradach czy pnące się po ścianach róże, dają nam poczuć chodź trochę powiewu wakacji.

 

Jednodniowy wyjazd na pobliskie jezioro w gronie najbliższych sprawi nam niesamowitą radość, gdy tylko słońce przepędzi wszystkie chmury. Zaplanowana weekendowa wycieczka w góry we dwoje będzie najbardziej wyczekiwaną rozrywką. Odwiedziny na wsi u babci nie będą już marzeniem nie do spełnienia.

 

Tylko od nas zależy jak bardzo docenimy życie, którym przyszło nam się otaczać.

 

Może przy odrobienie szczęścia znajdziemy tą miłość, o której marzymy z każdym początkiem nadchodzącej wiosny. Albo w przypływie odwagi i siły, której nigdy nie mogliśmy w sobie odnaleźć, zakończymy coś co nas niszczyło z każdej strony i nie pozwalało nam ruszyć do przodu.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Puchacz 21.06.2020
    W zasadzie nie wiem co to jest i po co zostało napisane?
    Historyjka?
    Dykteryjka?
    Takie ble, ble, ble o niczym, choć pewnie miało być mądrze i miłośnie.
  • Xyz2398 21.06.2020
    A czy już nie można pisać co komu na sercu leży?
    Przecież czytać nie trzeba.
    Pozdrawiam ;)
  • Puchacz 21.06.2020
    Tak samo jak można oceniać i czytać co mi się chce.
    Bzdet to bzdet.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania