Wiosna zawsze smakuje krwią Rozdział 3 (2/2)

Rozdział zostanie dodany w przeciągu trzech tygodni. Bardzo przepraszam za zamieszanie.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • krajew34 19.11.2019
    Zapisuje sobie na później.
  • krajew34 20.11.2019
    No cóż tak jak pierwsze dwie części mnie wciągnęły tak kolejne dwie już ostudziły entuzjazm. Mam wrażenie, jakbym czytał wyrwane kartki z dziennika, w którym to akcja skaczę, jak szalona, a czytelnik się lekko gubi. Szkoda, bo zainteresowało mnie to opowiadanie.
  • OttoV2 20.11.2019
    Nie za bardzo rozumiem. Wrażenie wyrwanych kartek z pamiętnika był poniekąd zamierzony. Jednak nie rozumiem gdzie można się tu pogubić. Myślałem że dobrze sygnalizuję chronologię wydarzeń. Byłbym wdzięczny za wytłumaczenie mi tego.
  • krajew34 20.11.2019
    OttoV2 Brakuje tego łącznika drogi autorze, zanim się człowiek wbiję w klimat, ten ucieka. :) Ale to tylko moja sugestywna opinia.
  • krajew34 20.11.2019
    Pierwsze rozdziały bardzo fajne, ale późniejsze zbyt szybkie. te przeskoki można by rozłożyć chociaż na kilka rozdziałów.
  • krajew34 20.11.2019
    Jakby ci to wytłumaczyć... To tak jakbyś zdążył wgryźć się w smaczne danie, a po chwili ktoś je zabrał i przyniósł nowe. Tu nawet nie chodzi o delektowanie się, lecz o samo poczucie chociaż smaku. :) Pewnie nie pomogłem, ale cóż zrobić.
  • OttoV2 20.11.2019
    krajew34 Dzięki za uwagę, ale specjalnie nie chciałem rozwlekać się na temat jego nauki. Nie o tym ma być ta historia. Tak naprawdę to trwa dopiero prolog. Jednak dziękuję za opinię, postaram się do niej zastosować w następnych rozdziałach.
  • krajew34 20.11.2019
    OttoV2 zawsze jednak fajnie byłoby poczytać o jego początkowych problemach, można wtedy fajnie opisać aktualny charakter i późniejsze zmiany u starszego bohatera. Tu nawet nie chodzi o jakiś długi esej, ale rozdział czy dwa więcej o jego początkach, jeśli już je zacząłeś.
  • OttoV2 20.11.2019
    krajew34 Rozumiem. Postaram się je dodać w późniejszym okresie. Jeszcze raz dziękuję za opinię.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania