Usunięte

Te kilka zdań, które tu były znajdują się na początku rozdziału pierwszego.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • ausek 10.01.2018
    Przykro mi, ale to nie jest prolog.:( Poszukaj w sieci, jaką rolę ma spełniać tego typu początek tekstu. Nie oceniam, poczekam na więcej. ;)
  • Aksi1 10.01.2018
    To jak inaczej można to nazwać?
  • ausek 11.01.2018
    Aksi1, zastanawiam się czy Ty aby nie pomyliłaś się - wygląda mi to na próbę tzw. komentarza autorskiego, który z zasady jest stosowany w powieści realistycznej. Jeśli się mylę to mnie popraw. ;)
    Prolog ma zaciekawić czytelnika, sprawić, że będzie chciał czytać dalej. Po tych kilku zdaniach ja nie czytałabym dalej. Zaczyna się zwyczajnie, jak większość tego typu opowiadań czy książek młodzieżowych. Prolog jest już rzadko stosowany, ale jeśli się już go zamierza napisać, to musi to być petarda. To jest trudna sztuka, naprawdę. Często prologiem jest dalsza część tekstu - scena, która zaintryguje, by czytać dalej. Może to też być jakieś wydarzenie z przeszłości, z dzieciństwa. Zrobisz, jak zechcesz. Pozdrawiam.
  • ausek 11.01.2018
    Zerknęłam w Twój profil i widzę, że masz już to opowiadanie napisane. W środku jako dziesiąty rozdział dodałaś epilog, a na zakończenie tekstu prolog?
    Przeczytałam połowę i ten tekst wymaga dopracowania. Pomysł jest, ale masz dziury w fabule. Skupisz się na szczegółowym opisie wyglądu postaci, a o miejscu, w którym rozgrywa się akcja zapominasz. Ten gatunek, który sobie wybrałaś, jest dość wymagający. Przedstawiasz czytelnikowi świat, którego nie zna, więc wypadałoby przyłożyć się do jego opisania. Czasami przeskakujesz z tematu na temat - brak ciągu wypowiedzi, a niekiedy tłumaczysz czytelnikowi po dwa razy ten sam problem, tak jakby sam nie myślał. W tekście są powtórzenia, które trzeba zlikwidować. Przeczytaj to na spokojnie, najlepiej na głos, a wyłapiesz niektóre błędy. Trzymaj się. ;)
  • Okropny 11.01.2018
    Tak jak pan ausek powiedział. Świat Fantasy wymaga opisów, chociażby co jakiś czas.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania