Wirtualny - Prolog

Zapewne znasz teorie spiskowe twierdzące, że żyjemy w grze komputerowej. Taki motyw występuje w wielu książkach czy filmach. Jaki to ma sens? O ile każdy, który w nie wierzy odpowie, że to prawda, bo jak inaczej? Można też zapytać typowego człowieka. Wyśmieje Cię i wyzwie od debili, kto mógłby w to wierzyć?!

Ten tekst ma trafić do oby tych kategorii.

Ale nie wszystkich.

Nie można dopuścić nich, Wirtualnych.

Kim są?

To postaram się wam wyjaśnić...

Wszystkie te teorie mają w sobie trochę prawdy. Nie żyjemy w żadnej grze, nie wszyscy ludzie, są ludźmi.

Zapewne większość ludzi, których znasz to totalna „dysmózgia”. Często nie wierzysz, że ludzie mogą być tak głupi. Nie mogą – i nie są. Wszyscy ci ludzie to tania sztuczna inteligencja. Porównajcie jakość słuchawek za dychę i tych za stówę. Ta, to te za dychę. No ale Wirtualnymi są także ci, którzy są zbyt mądrzy. Tak, bo jaki normalny człowiek stworzy gry z tak realistyczną grafiką? Tylko ten, który tworzy nas.

Wiem, że ty, który to czytasz jesteś prawdziwy. Skąd wiem, Oni nie czytają nic, czego nie muszą.

Cały nasz świat, wszystko co widzimy to program rządowy. Wszystko to grafika...

Skąd to wszystko wiem, to postaram się jak najdokładniej wyjaśnić. Jedno jest ważne, nie może to trafić do rąk polityków. Wydadzą mnie. Bo to, co robię jest nielegalne, a oni są z nimi w zmowie.

Nigdzie nie jesteś bezpieczny. Gdy się o nas dowiedzą zniszczą nas, prawdziwych ludzi.

 

~*~

 

Nie wiem, jak mi to wyszło :)

Jeśli się spodobało to napisz to w komentarzu i zostaw ocenę :)

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Grubas 05.05.2016
    Całkiem ciekawy początek. Czekam na kolejne epizody ;)
  • nagisa-chan 05.05.2016
    Huhuh ciekawe ciekawe nie powiem XD 4
  • Okropny 05.05.2016
    Coś w stronę Łukjanienki?
  • the_endrju 05.05.2016
    Nie wiem nawet co to jest...
  • Okropny 05.05.2016
    the_endrju wyjdź
  • the_endrju 05.05.2016
    Okropny Mów mi o rosyjskich autorach... Poza tym, jego dzieł nie ma w bibliotece w podstawówce
  • Okropny 05.05.2016
    the_endrju chomikuj.pl
  • wartadel 05.05.2016
    Pachnie mi to Matrixem
  • the_endrju 05.05.2016
    Nie oglądałem xD
  • Kociara 05.05.2016
    Ciekawie się zaczyna, walka z rządem i sztuczną inteligencją... W sam raz dla mnie :D 5
  • KarolaKorman 26.07.2016
    Tu nie moje klimaty, ale doceniam chęć ,,rozkminiania'' takich ciekawostek :) Nie oceniam :)
  • Rasia 26.07.2016
    "który w nie wierzy odpowie" - przecinek po "wierzy"
    "do oby tych kategorii." - obu*
    Cię, Tobie itd. z małych liter
    "Nie można dopuścić nich, Wirtualnych." - ich*
    "nie wszyscy ludzie, są ludźmi." - zbędny przecinek
    "ludźmi.
    Zapewne większość ludzi, których znasz to totalna „dysmózgia” - ludzie x2, no i nazwałabym to dysfunkcją mózgu jednak :D
    "ludzie mogą być tak głupi. Nie mogą – i nie są. Wszyscy ci ludzie" - ludzie x2
    "który to czytasz jesteś prawdziwy" - przecinek po "czytasz"
    "Skąd wiem," - znak zapytania
    "Cały nasz świat, wszystko co widzimy to" - przecinek po "widzimy"
    "co robię jest nielegalne" - po "robię"
    "Gdy się o nas dowiedzą zniszczą nas" - po "dowiedzą"
    Widzę, że do takich serii masz słomiany zapał (oczywiście nie mam tu na celu, broń Boże, urażenia Cię). Moja rada byłaby też taka, żeby od razu rozpocząć akcję w danym miejscu i nakreślić sytuację, w międzyczasie wplatając wątki o opisywanym świecie i głównym bohaterze. Tak wyglądałoby to po prostu moim zdaniem profesjonalniej, ale to oczywiście tylko moja opinia, każdy ma swój styl :) Mam nadzieję w każdym razie, że Twoja świeżo zaczęta seria zostanie pociągnięta dalej, trzymam za to kciuki. Ten początek wypadł jednak trochę słabiej ze względu na błędy i sam sposób poprowadzenia prologu... Tutaj zostawię 3, jednak nie bierz tego specjalnie do siebie. Masz jeszcze pełno czasu, by ćwiczyć, i na tym należy się skupić :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania