110

110

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Anonim 08.10.2015
    Gdyby nie błędy interpunkcyjne, wstęp, zakończenie i uwagi odnośnie eutanazji i aborcji, to gotów byłbym pomyśleć, że to raport-artykuł jakiegoś socjologa, który postawił sobie za cel diagnozę psychicznej kondycji naszego gatunku. Jedyna parafraza, jaka przychodzi mi do głowy, to... ludzie są kretynami. Jesteśmy biologicznie uwarunkowani na kretynizm. Banda samowyniszczających się idiotów. Kiedy pojawiłem się na opowi wiele miesięcy temu, wstawiłem tu tekst "Wirus imieniem ludzie", w którym wystawiłem bardzo podobną ocenę, z małymi tylko przemyśleniami dotyczącymi tego, że jesteśmy wyhodowanym pasożytem, którego zadaniem jest rozpierniczenie w drzazgi wszechświata, wyczerpanie jego zasobów i samoobumarcie. (ale to już SF) Wracając jednak do tekstu, zgadzam się, że jesteśmy nielogiczni w swoich działaniach i nie patrzymy dalekosiężnie. I to nie tylko na najwyższych szczeblach, gdzie możni rozstawiają pionki plebsu jak chcą. Klasa średnia też jest skalana debilizmem, szkoły uczą młode pokolenie bezużytecznych schematów, które i tak do niczego się nie przydają, a zabijają kreatywność i logiczne myślenie. Telewizja też uznaję widzów za debili, puszczając 50 razy dziennie "Trudne sprawy". "Pielęgniarki" i inny tego typu shit. W ogóle media to ten na osobny artykuł albo raczej zbiór artykułów... A o tym, że świat pełen jest idiotów przekonałem się dzisiaj na własne oczy, bowiem dowiedziałem się, że kiedy mam w autobusie zniżkę 100% na bilet, to muszę iść, przepchnąć się przez tłum do kierowcy, żeby kupić bilet o nominale 0 zł... Bo inaczej mandacik przy kontroli. ;___; Ale, ale, ale! Znowu pogalopowałem za daleko. :D Daję 5, mimo błędów.
  • Mocna i trafna analiza. „Cywilizacja” rozwija się w cieniu nieustającej wojny, a i w czasie pokoju śmierć drepcze za człowiekiem ślad w ślad. Ja uważam, że w bezmiarze przemocy nieocenione znaczenie ma najmniejszy skrawek człowieczeństwa. Wyobrażam sobie najdrobniejszą z cząsteczek, która posiada największą moc. Jest silna, ponieważ nikt się jej nie spodziewa. Takie myślenie to mój sposób na rozbijanie systemów ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania