Xxx

Xxx

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Margerita 20.10.2017
    pięć
  • Hej Marg a za co? Lubisz wiśniowy kolor, czy grasz coś na gitarze? Ale dzięki oczywiście. Fajnie, ze zajrzałaś:)
  • Margerita 21.10.2017
    Maurycy Lesniewski
    nie na gitarze grać nie umiem tak jak i komponować jedynie co umiem to na programie do tworzenia muzyki z pamięci melodie tworzyć a do koloru wiśniowego tak lubię ten kolor `
  • Pasja 20.10.2017
    Tęsknota za kimś kto odszedł bezpowrotnie. Jednak obrazy ciągle żyją i grają na strunach gitary wspomnienia. Czasem bólu nic nie zagłuszy, więc płacz, bo łzy też są ukojenie tak samo jak muzyka. Pozdrawiam
  • Dzięki Pasjo za wnikliwy komentarz. Pozdrawiam
  • riggs 21.10.2017
    zmówiłes sie z dekaosem czy co ? 5
  • Co z tym Dekaosem, czemu uważasz, że sie zmówilismy?
  • Dekaos Dondi 21.10.2017
    Tylko jedno mi przeszkadza. Jest za ''ciasno'' napisany jak na taki tekst { przynajmniej pierwsza część } Gdyby był luźniejszy, to te ładne zdania, były by bardziej -wyeksponowane. Ta ''klaustrofobia'' mi zawadza. Sorry! To są tylko moje odczucia. Za tekst daje***** bo mi się podoba. Pozdrawiam
    P.S Na gitarze nie gram. Na akordeonie ze słuchu - tak.
  • Spoko Dekaos, komentowanie to nie tylko głaskanie. Jeśli coś zauważasz i o tym napiszesz to jedyny sposób dla mnie abym mógł się przyjrzeć swojemu tekstowi z innego punktu widzenia, Twojego:)
    A z drugiej strony, chciałem zamknąć podmiot w takim klaustrofobicznym miejscu „nie chowam się więcej, w tamtej przystani z betonu” . Dopiero jego sny, jego wspomnienia wyrywają go z tej klatki.
    A niezle z tym akordeonem, ja jedyne co potrafiłem to „ wlazł kotek na plotek” na cymbałkach zagrać, go tego fałszując :)
    Dzięki za kom. Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 21.10.2017
    Skoro tak z tą pierwszą częścią - to rozumiem. Sprawa jasna. Pozdrawiam
  • Elorence 17.11.2017
    Wow! Jakie to było piękne!
    Świetnie operujesz słowami, które całkowicie się poddają. Masz niebywały talent (od czasu do czasu, zdarza mi się czytać coś Twojego, ale milczę w komentarzach).
    Miałam kiedyś gitarę, taką okropnie brzęczącą, którą zastąpiłam basówką. Dźwięk inny i lepiej brzmi z innymi instrumentami, ale ma w sobie głębię, dokładnie taką samą jak kolor wiśniowy :)
  • Eleorence to proszę teraz abyś nie milczała:)
    jak będziesz miała uwagi to wal.
    Ja sam nie gram na gitarze, ale uwielbiam gitarowe brzmienie, zwłaszcza takie nienachalne.
    Dzięki, że tu zajrzałaś,przepraszam, że przyciągnąłem Cie tu „za włosy”, zwykle staram się tego nie robić :)
  • Elorence 17.11.2017
    Postaram się nie milczeć :)
    Gitara jest cudownym instrumentem, z którym można wyczyniać cuda. Akustyczne wersje piosenek robią na mnie lepsze wrażenie, gdy są grane na gitarze niż np. na pianinie lub fortepianie.
    Nie masz za co przepraszać, bo takie teksty zazwyczaj budzą moją uśpioną wenę, więc cieszę się podwójnie, że mnie tu skierowałeś :)
  • Elorence pewnie mnie uznasz za nachalnego dziada teraz, ale w podobnym stylu, lecz o czymś innym jest „Drzewo”, tylko tam jest bardziej czarnobialo, a raczej czarno, wiec tam już nie koniecznie zaglądaj, no chyba, że uznasz, iż chcesz :) chyba, że czytałaś i milczałas, to tym bardziej luz:)
    Jeśli chodzi o wenę, to u mnie tez często jakiś tekst ruszy kamyczek, potem tamten kolejny, i potem to już leci. A czasem długo,dlugo nic.
    Takie osoby, które potrafią czarować gitara, to... to jest duże coś :)
  • Elorence 18.11.2017
    Uwielbiam się dołować - jakkolwiek to brzmi. Od początku związku mój chłopak zastanawia się, jak to jest, że wybieram książki, przy których potrafię płakać godzinami zamiast wybrać sobie jakieś błahe komedyjki... No cóż, dziwna jestem.
    W każdym razie, nie przypominam sobie, abym to czytała :)
  • Ozar 19.11.2017
    To kurde zajebisty tekst, choć do bólu smutny. Tęsknota za kimś bliskim , kto odszedł... To zawsze boli najbardziej. A gitara, cóż pewnie tez tęskni...
  • Dzięki Ozar za przemyślenia.
  • Kim 23.02.2018
    Mówiłeś żebym zajrzała- zajrzałam. Tekst baaaardzo dobry jak dla mnie. Choć pisany mocno poetycko nawet mnie nie zmęczył. Końcówka bomba. Chylę kapelusza, bo nie myślałam, ze podobnego typu tekst może mi kiedykolwiek podejść. Mega sprawnie przeszedłeś z "cukierkowej miłości" do "oj chuj moja luba się wypierdala". Szanuje takie zabiegi.
    Pozdrowionka :)
  • genialny kom :) miałaś się poryczeć, a Ty mi tutaj „oj chuj moja luba się wypierdala". Ale rozumiem, że pisałaś to przez łzy:)
    Fajnie, że się przemogłaś i doczytalas do końca, dzięki za komentarz, cenie go.
    Wybieram się do ciebie bo widziałem, że w końcu Clarise jest, tylko muszę zorganizować jedną dłuższa chwilę. Ale na pewno mnie tam uświadczysz.
    Pozdrawiam gorąco :)
  • Kim 23.02.2018
    Maurycy Lesniewski haha ja nie z tych płaczących. Raczej jak wszystko zaczyna sie walić to dopiero zacieram ręce. Aczkolwiek emocje były, nie ma co ukrywać.
  • Kim jak Clarise urżną łapkę to ja będę ryczał, i to bedzie Twoja wina, także jeszcze nie czytałem, masz szansę pozmieniać jakby co! No!
  • Kim 23.02.2018
    Maurycy Lesniewski właśnie nie mogę. :( Historia Clarise i jej los jest baaaaardzo mocno związany z fabułą Konfliktu. Jeśli smienię jedno, musiałabym zmienić też drugie. Przepraszaaam!
  • Kim 23.02.2018
    *zmienię, literówka
  • Kim ozesz Ty! Jak mogłas biedną dziewczynę... No dobra to sobie chusteczek naszykuje przed czytaniem.
  • Kim 23.02.2018
    Maurycy Lesniewski Haha spokojnie spokojnie nie będą potrzebne :)
  • Nachszon 23.02.2018
    Wydawało mi się, że jestem raczej twardym gościem, a coś mi oczy zwilgotniały. Przeczytałem to w myśli w rytmie hip-hopu (cenię, ale nie lubię tego stylu muzyki, jednak czasami aż się prosi taki rytm). Pięć
  • Kim 23.02.2018
    Aż się poczułam bezduszna ze tu tacy wrażliwi panowie, a ja po przeczytaniu nic ... ;)
  • Nachszon 23.02.2018
    Kim, Bo Ty zła kobieta jesteś:)
  • Nachszon baby to chuje :)
  • A bardzo dzięki za wizytę kom i ocenę. Choć najważniejsze, że coś poczułeś czytając.
  • Ritha 06.06.2018
    Boże przeczytałam i wiesz co się stało, chciałam nacisnąć pięć i coś się zacieło i wcisnęło się 3 ! ://///
    Przepraszam... a najgorsze jest to, ze tekst podoba mi sie bardzo i teraz chyba jednak pieprznę w ten monitor :///

    Boze jak mnie złapał za serducho tekst :((( Ja wole niż wiersz, ale wiersz też cudny.
    Pozdrawiam Mauryc :)
  • Spoko, spoko Ritha oceny to wiesz, ważne, ze monitor cały :))
    Miło, że jednak wykopałaś moją gitarę :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania