X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Ritha 23.01.2018
    "-Oxley! - krzyknął, ale zlecieli się wszyscy, którzy byli w okolicy i zrobił się nie lada bałagan, gdy zaalarmowani krzykiem kucharze z wszystkim, co akurat mieli w rękach - nożami, tasakami, obierakami do warzyw oraz wszelkiej maści żywnością w różnych stadiach przetworzenia - wbiegli do korytarza z pomieszczeń kuchennych, a z przylegającego obok korytarza ochrony wybiegło kilku facetów z bronią gotową do strzału. Z trzeciej strony, od magazynów z żywnością, przybiegł wołany Oxley w asyście Tussenvoegsela z wyciągniętym rapierem." - chyba bedę musiała to przeczytać dwa razy, żeby nadążyć i ogarnąć kto i co i z czym w ręce ;)

    "Oxley, przyzwyczajony do zarządzania kapitałem ludzkim" <3

    "Kucharze (z których płomienną mowę Ferusa "Ślimaka" Oxleya zrozumiało może czterech z siedemnastu " :D

    "- Shinkeisen'ishushō - poprawił Oxleya chłopak" :>

    "Jeszcze sto pięć minut" - hm, dwie części wstecz było 17 min (chyba, że coś pochrzaniłam)

    "- Wykonywałam właśnie Potrójny Skórzany Fotel, gdy lont się przepalił i... (...)
    - BUM! - krzyknęła Sheera, stukając głośno drewnianą nogą w podłogę. Część jej widowni podskoczyła" :)

    "Oboje pokiwali głowami i spojrzeli na siebie nawzajem, jak dzieci upewniające się, że to drugie też dochowa tajemnicy" :>

    No, jestem prawie na bieżąco, deczko sobie dozuję, skoro niedługo koniec... :)
  • Canulas 10.04.2018
    "Pomacał drzwi, puknął kilka razy i wziął zamach, by przywalić w drzwi z ogromnej piąchy," - Może w drugim przypadku: przywalić w nie?
    Tą część znam. Kiedyś na nią wpadłem i przeczytalem. Pamiętam, że se zakodowanem, by w razie czego ogarnąć całość, więc mi się musiało spodobać.
  • Agnieszka Gu 19.10.2018
    "Hank prosił o pozostanie w pogotowiu, "ale nie stójcież tak, na miłość boską"." — świetne określenie. Czasami takie sformułowania mówią więcej, niż rozwlekłe opis :D
    ależ akcja... lecim dali

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania