X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Ritha 12.03.2017
    Cóż ze przesycony samczą rządzą dialog. Nawet kod przejścia Fergusowi zostawili, cudnie :) Ciekawa jestem jak to dalej pociągniesz, co się stanie z naszą Sheerą i jak tam Oxley i Tuss, moi ulubieńcy :D 5 i połamania nożyczek, tfu, pióra, przy dalszych częściach :)
  • Okropny 12.03.2017
    Żądzą*
  • Ritha 12.03.2017
    Mój błąd, ehh
  • Adam T 12.03.2017
    I znowu nie pozostaje nic innego, jak czekać. Jednak czytanie z opóźnieniem ma te dobre strony, że nie trzeba czekać. Część bardzo fajna, historia Fergusa ciekawie napisana. A przy okazji, czy na prawdę tylko Anglicy nie pieprzą swoich córek? :)) Bardzo piątka :))
  • Nazareth 12.03.2017
    Nie ma nic gorszego niż gadatliwi pracownicy tajnych organizacji. Tacy co w prywatnych rozmowach rzucają kodami... A historia Fergusa jest mega. Zaskakująca i przemyślana mimo i iż szalona.
  • Canulas 03.04.2018
    "Fergus, rosnąc wraz z lekko szalonym Wilkinsonem, bez przerwy miał deja vu. Co chwila coś mu się zdawało, że wie - że już widział, że czytał, że słyszał i że wie." - 2x że wie.

    "wiedza była zamknięta gdzieś wewnątrz jego umysłu"

    wiedza była zamknięta gdzieś wewnątrz umysłu,

    Ciekawie zdradzili kod. W ogóle, śmieszna wymiana myśli.
    Generalnie mówiłeś, że nie planujesz przy pisaniu, tylko płyniesz z prądem, a Fergus taki był od pierwszej części, czyli zaplanowałeś.
    No i kurwa. Tera tłumaczy to przeskok w ciało Nożyczek.
  • Okropny 03.04.2018
    Kiedyś mówiłem. Teraz Nożyczki i ja jesteśmy bliżej, więc i ja uczę się planować... Co można choćby w "Pecie" zauważyć,
  • Okropny 03.04.2018
    W umysł* Nożyczek.
  • Canulas 03.04.2018
    Pet, jak była cześć z tym siedzącym, niebezpiecznym dziadkiem jakoś mi się skojarzył z tym. Z tą organizacją.
  • Okropny 03.04.2018
    Canulas to kolejny przykład drobiazgowego planowania.
  • Canulas 03.04.2018
    Nooo, mam pewne koncepcje, ale... Niech pozostaną na razie we łbie.
  • Okropny 03.04.2018
    Jakie koncepcje, a propos czego?
  • Canulas 03.04.2018
    Okropny - patrz mój komentarz wyżej.
  • Okropny 03.04.2018
    Canulas dlatego pytam, ojcze przedwieczny
  • Canulas 03.04.2018
    "Niech pozostaną na razie we łbie."
  • Okropny 03.04.2018
    Canulas chujuuu
  • Agnieszka Gu 21.08.2018
    "i o tym, jak to wreszcie wyjdę z biura, wejdę w jebany korytarz sześćset pięćdziesiąt dwa, wbiję cztery pięć sześć sześć cztery kratka, przejdę przez ten jebany fort i wsadzę jej we wszystkie otwory jak dzikus." — ależ miał szczęście ten Fergus... no proszę, tak mu wszystko na tacy podali hehe ;))
  • Okropny 21.08.2018
    To jest akurat prawie że cytat, stałem kiedyś w jakimś fastfoodzie za typami, którzy sobie centralnie takie rzeczy gadali. Zdarza się!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania