X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Ritha 19.03.2017
    Na co patrzyli??? Ugh, jezdem ciekawa. "czekał, aż Oxley się wywrzeszczy" xD Rozbawiła mnie radość Oxleya ze strzelania z armat, niczym małego chłopca, słodkie :> Frustracja artysty także :D
    I będę nudna, ale... "co brzmiało, jakby człowiek z cegłami zamiast dłoni postanowił zaklaskać" xD Twoje porównania są idealne :D Ach, biedny Krabschnittz mi się przypomniał, zmarło się chłopu... No ale nic, część kolejna na 5, pozdro :)
  • Nazareth 22.03.2017
    Zmarło, ale czy na śmierć? Zaczynam się zastanawiać bo z Nożyczkami jak z pszczołami- nigdy nic niewiadomo.
  • Ritha 22.03.2017
    Naz intrygujesz teraz... xD
  • Canulas 04.04.2018
    "Wielki iks narysowany był na wysokości zniszczonego przez żuraw" się zastanawiam czy żuraw tu jest dobrze odmieniony, ale tylko zastanawiam.

    "Tamten odpalił zapałkę, zapałką lont, a lont włożył w otwór w armacie." - Tu już powinieneś sam zauważyć, bo słowa lont oddziela jedna literka :)

    "Gdyby miał trzecią rękę, pewnie miałby ją na rękojeści szabli, którą miał zatkniętą za pas. Obok Tussenvoegsela szła dwójka krępych marynarzy uzbrojonych w arkebuzy, które - choć nieco przestarzałe - mieli zawieszone po dwa na pasach na plecach, i po jednym w dłoniach. Pozostali mieli muszkiety i szable. Artysta miał pędzel w buzi, rysik w ręce i strasznie narzekał." - miał /mieli 5 albo 6 razy.

    " Do zawalonego wejścia jaskini było jeszcze sto z hakiem metrów, nie było się co spieszyć." - wszędzie funty i jardy, to może wyjebać te metry.

    " -Gadverdomme... - rzekł, dodając do tego jeszcze coś po holendersku, a co brzmiało, jakby człowiek z cegłami zamiast dłoni postanowił zaklaskać" - ładne.

    " Gdy znaleźli się kilka metrów od rumowiska" - znów metry.

    I ok. Słowo Oxley nadal zauważalne.
  • Okropny 04.04.2018
    Wstyd z tymi powtórzeniami. Wstyd, wstyd, wstyd.
  • Agnieszka Gu 06.09.2018
    "-Widział pan to, Tussenvoegsel? Widział pan? Ależ poleciała! Widział pan? - Oxley emocjonował się, "
    " Tussenvoegsel, postrach mórz i oceanów, rzadko się emocjonował." — kurcze, tu i w innych zdaniach kapitalnie przerysowałeś te przeciwieństwa w ich charakterze

    malarz w berecie - hehehe inaczej nie może być ;)))

    " Oxley wyciągnął fajeczkę, a Tussenvoegsel podał mu zapałki. " — sielanka ;)))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania