X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Ritha 03.05.2017
    Nożyczki! Czekałam na dalsze przygody. Nowa, intrygująca postać McKenny Applegarth wzbudza ciekawość :)
    Tussenvoegsel <3, czyli jak zawsze :D Cieszę się, ze piszesz nadal, bo lubię ten Oxleyowski klimat. 5 :)
  • Nazareth 04.05.2017
    Nareszcie doczekałem się kolejnej części! Trzyma poziom :) Pisz dalej, bo podejrzewam, że ta historia ma jakieś zakończenie i aż mnie skręca żeby je poznać.
  • Canulas 06.04.2018
    "i - mimo, że sytuacja była napięta i kod był biały - zapaliła"- nie rozdzielamy mimo że.

    "NIe wiedzieć skąd wyciągnęła paczkę papierosów i zapalniczkę" - za duże i w słowie "nie"

    "W tym samym czasie, a właściwie zupełnie w innym" - A to ładne.

    "Oxley był pogodny i uśmiechał się grzecznie, jednak widać było, e myślami jest zupełnie gdzie indziej." - zjadło ż

    "-Pan wybaczy, McHenry, ale musimy powiadomić moich ludzi o mojej nieobecności" - moich, mojej, aaa, krwawię z oczkuf.

    Sie zastanawiam czy odrzut by tej monety nie wyrwał z ręki.
    Tekst się zastanawiam.
    Się zastanawiam tak.
  • Okropny 06.04.2018
    Nie krwaw, słonko. Tatuś poprawi.
  • Canulas 06.04.2018
    Okropny - nie siedź na piździe, tylko już poprawiaj. Nie uwiera Cię? A zresztą, może masz taki styl, że poprawiasz całość. W sumie opka też wolisz czytać całe.
  • Okropny 06.04.2018
    Canulas ...

    No to na chuj się czepiasz
  • Canulas 06.04.2018
    Ty to nazywasz czepialstwem, ja zmotywowaniem. I uprasza się użytkownika Terribla o nieużywanie bezpodstawnych wulgaryzmów
  • Okropny 06.04.2018
    Powiedziałeś "piździe" pierwszy, bratku.
  • Canulas 06.04.2018
    Okropny, ale z zamiarem mobilizującego wydźwięku. Dobra, tera bydzie ą, ę. Przez papierek bydzie ;)
  • Okropny 06.04.2018
    Canulas nie zmobilizujesz mnie w taki sposób and you know it
  • Canulas 06.04.2018
    Okropny - eh
  • Okropny 06.04.2018
    Canulas zjedz sobie dobrą bułkę z żabki, hotdożka ze stacji, nie marudkuj.
  • Canulas 06.04.2018
    Nie mogę właśnie, kurde. Muszę dawać upuścił glodomorskim flustracją tutaj.
  • Canulas 06.04.2018
    flustracjom * El tellefonno
  • Okropny 06.04.2018
    Och, biedaczku. Ciś pod następne części, wyżyj się.
  • Canulas 06.04.2018
    Następna była spoczi akurat. Nie miała 5 lunet :(
  • Agnieszka Gu 18.10.2018
    no... wróciłam kurcze blade... był kupiec na me autko i się nie skusił. A ponad godzinę gościa maltretowałam... ehh trudno. Wracam do przerwanej lektury :)))

    Zatem na początek wyśmienicie użyte powtórzenia słowa "czarne" — lubię bałdzooo :))
    "W tym samym czasie, a właściwie zupełnie w innym" — to tysz dobre :))

    drobiazg:
    "Oxley był pogodny i uśmiechał się grzecznie, jednak widać było, e myślami jest zupełnie gdzie indziej." — że literówka
    "będę potrzebował pańskiej pomocy. - rzekł, ściskając ramię Holendra. " — rozumiem, że zwracanie ci uwagi na niepotrzebne kropki, jak np. tą po słowie "pomocy" mam odpuścić? ;)

    Świetne, lecim dali :))
  • Okropny 24.10.2018
    Taa, odpuść mi korektę, zajmuje się tym najlepszy do tego specjalista, nie pozostawi kropki, praktyk bez litości. Dzięki i tak :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania