Wojowniczy Blask - Pierwsze Pokolenie

Witam zainteresowanych!

Wybieram się na przygodę, jeśli będziecie chcieli czytajcie o niej, a stąpać będziecie po moich śladach. To moja pierwsza taka podróż. U mojego boku stoi zawsze moja ukochana, która dobrodusznie wspiera mnie i moją wyobraźnie. Jej zasługą jest możliwość przyjemnego czytania przez nas stworzonego dzieła. Nie planuje regularnie wstawiać rozdziałów. Razem z opisem dzisiaj pojawi się bardzo krótki pierwszy rozdział. Nie mam też zaplanowanej długości książki ani ile części napiszemy. Fakt jest iż myślami wybiegam nawet poza trzeci tom. Nie wiem czy mnie się uda napsiać chociażby tą jedną do końca, pomyślałem, że może komuś się spodoba. Dodatkowa motywacja. Prawda jest taka iż to pierwsza książka którą piszę, przeczytałem w życiu może 14 książek i nigdy bym nie pomyślał, że pisanie historii, wymyślanie całego świata, postaci itp. sprawi mi tak ogromną przyjemność. Spodziewajcie się drobnych błędów ortograficznych, stylistycznych itp. Każda krytyka lub rada jest mile widziana.

 

Wojowniczy Blask. Jest to nam nieznany świat. Bardzo mały porównując go do naszego. Istnieją trzy wyspy. Flamana, Sedium i Numera. Na każdej z wysp odbywa się coroczna tak zwana „Próba Blasku". Trzeba ją przejść aby zostąć wojownikiem. Dopiero wtedy młodzi mogą się uczyć panowania nad swoją mocą i rozwijania jej. Jessica Marion jest nauczycielką na wyspie Flamana i uczy ona w szkole średniej w mieście Flam. Razem z Henrym odkrywają zbliżające się niebezpieczenstwo, grożące nie tylko im, a możliwie nawet całemu społeczeństwu.

Lucjan z wyspy ognia, Misza z wyspy powietrza i Iljas z wyspy wody i ziemi, razem z przyjaciółmi będą się szkolić, walczyć o przetrwanie i poznawać tajemnice świata.

 

 

2017.01.19 PasJonaTa

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Tanaris 26.01.2017
    Lubię czytać fantastykę, więc z ciekawością zobaczę co będzie dalej ;)
  • pasjonata 26.01.2017
    dzieki wielkie za motywator :D jeste w trakcie pisania 4 rozdzialu jak go skoncze dokoncze poprawe na 3 i dodam zeby zawsze byc o dwa rozdzialy lub jeden do przodu
  • Tanaris 26.01.2017
    pasjonata jasne, powodzenia xD
  • detektyw prawdy 02.02.2017
    Zapowiada sie ciekawie, ogarne
  • pasjonata 03.02.2017
    To dawaj znac jak przeczytasz
    Przyjmuje krytyke na klate Xd pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania