Wprowadzenie do ,,Jeziora tajemnic"

.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Karawan 30.03.2017
    Piszę ten wstep, ponieważ jest o podobnym temacie niż ostatnie opowiadanie. lewięcej nie mogęzdradzić. - Z jakiego języka pochodzi to wzniosłe aczkolwiek delikatnie zakręcone zdanie i co miałoby by przekazać Czytelnikoowi?
  • athame 31.03.2017
    Poprawiłem. Chyba teraz jest dużo lepiej.
  • athame 30.03.2017
    Muszę coś zrobic z moim laptopem. Mam czerwoną linnie i ona mi przeszkadza. Nie rozumiem czemu tak się wstawiło. Miało być. Lecz więcej nie mogę zdradzić. Bardzo przepraszam. Czy jest jakąś możliwość poprawić błędy w komentarzach lub w posłanym tekście? Mimo sprawdzania wciąż mi się zdarzaja literówki i czasem błędy. Tak masz rację. Wstyd.
  • Fanriel 30.03.2017
    Możesz poprawić tekst, który opublikowałeś. Wejdź na swój profil i tam przy każdym tytule masz opcję edycji. Możliwości poprawy komentarzy nie zauważyłam. Pozdrawiam.
  • athame 31.03.2017
    Fanriel Dziękuję ci za pomoc. Ponieważ zainteresowałaś się moimi tekstami (nie wiem tylko czy tym ostatnim czy innymi też) zamierzam popatrzyć na twoje opowiadanie. Widzę, że jest z gatunku fantasy, który to gatunek, również lubię i piszę w tym klimacie. Skoro poczytam, to zorietuję się jaką jesteś osobą i w jaki sposób mam się z tobą wymieniać opinniami. Głównie chodzi mi o wiek. Na tej stronie jest dużo bardzo młodych ludzi, młodych i takich jak ja. Oczywiście wiek nie ma dużo wspólnego z tym jak się piszę. Bardziej o czym. Pozdrawiam. Mam zamiar, za namową Noncjusza zapisać się na forum. Nie wiem jeszcze czym to się różni od zwykłych komentarzy, ale mam nadzieję, że się połapie. Pozdrawiam :)
  • Fanriel 31.03.2017
    athame Nie ma za co. :) Na razie przeczytałam tylko ten ostatni, ale jak znajdę czas, nadrobię zaległości. Chętnie zajrzę do Twojego fantasy (dopiero się zorientowałam, że masz u siebie ten gatunek). Powodzenia na forum. :)
  • athame 31.03.2017
    Fanriel Podpisywałem dla ciebie w innych miejscach. Dziekuję :)
  • athame 30.03.2017
    Te pierwsze zdanie jest również bez sensu. Dziekuję, że jestes miły.
  • athame 30.03.2017
    Te okropne zdanie powinno brzmieć. Napisałem ten wstęp, ponieważ ,,Jezioro tajemnic", nowa nowela, którą zamierzam wstawić
    jest o podobnym temacie co poprzednia, ,,Krople rannych chmur". Więcej nie mogę zdradzić. Jednak podjąłem decyzję, że Jezioro tajemnic wstawię później. Muszę najpierw przygotować solidne objaśnienie. Dziękuję. Alex.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania