W.P>R>R"SD/2018/????

Wpadłem na pomysł napisania tego listu parę dni temu, zabierałem się do niego parę razy, ale zawsze urywałem w połowie. Może teraz mi się uda. Nawet nie wiem co mam napisać. To jest trudniejsze niż myślałem, nawet nie wiem czy kiedykolwiek ciebie spotkam, a może już spotkałem? Wiesz jakie jest życie bez ciebie? Ten tysiąc tekstów na moim koncie jest wystarczającym dowodem. Znakiem pustki tkwiącej we mnie. Czasem spoglądam sobie w oczy i widzę smutek, ból i coś czego sam nie rozumiem. Teraz pewnie nie mogę oderwać wzroku od ciebie. Jestem pewien, że czasem siedzę cicho i po prostu spoglądam w twoją stronę. Może nawet się wkurzasz przez ten fakt. Tylko spójrz mi wtedy w oczy. Na pewno zobaczysz w nich uczucie warte więcej niż jakiekolwiek słowa. Po prostu lubię na ciebie patrzeć i widzieć cały świat zamknięty w tak niewielkiej przestrzeni. Skoro poprosiłem byś przeczytała ten tekst, to musiałem już wyznać tobie miłość. Nie wiem czy opowiedziałem tobie historię eksperymentu i reszty, jeżeli nie to opowiem przy najbliższym spotkaniu. Wtedy zrozumiesz, że usłyszenie tych dwóch słów z moich ust jest czymś wyjątkowym. Nawet nie wiem jak mam to opisać. Nie wypowiedziałem ich już od paru lat. Dotarłem do tego momentu, w którym przerywałem poprzednie listy. Przypomniała mi się piosenka Wilki ,,na zawsze i na wieczność". Jej refren idealnie opisuje to co mam w głowie. Trochę tutaj chaosu, ale piszę na wyrywki. Nie wiem co jeszcze mogę schować między literami. Chyba tylko to, że nie mogę się doczekać, aż spojrzę Tobie w oczy.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Aisak 26.03.2018
    romantycznie.
  • D4wid 26.03.2018
    Romantycznie będę jeżeli znajdę adresatkę :)
  • Aisak 26.03.2018
    :/:/:/
    przecież piszesz z jakąś koleżanką, i cię chwali (ona), więc jest dobrze.

    Bądź dobrej myśli, i nie narzekaj tak dużo, bo to zniechęca.

    Będzie gód:)
  • D4wid 27.03.2018
    Aisak Koleżanka to nie miłość :D
  • KarolaKorman 26.03.2018
    ,, ,,Wilki na zawsze i na wieczność".'' - Wilki ,,Na zawsze i na wieczność'', bo Wilki to zespół, a w cudzysłowie tytuł
    Pewnie niejednej mógłbyś tym tekstem pokroić serce, ale musi wiedzieć, że go napisałeś.
    Były emocje, dużo emocji.
    Nie oceniam, pozdrawiam :)
  • D4wid 27.03.2018
    Karo! Jak ja się ciesze, że Ciebie widzę. Mam do Ciebie sentyment. Jak zwykle wytykasz mi błędy za co bardzo dziękuję.
  • Canulas 27.03.2018
    "To jest trudniejsze niż myślałem, nawet nie wiem czy kiedykolwiek ciebie spotkam, a może już spotkałem?" - w liście adekwatnym do ewentualnego szacunku jest pisać Ciebie, Tobie z wielkiej. Ty masz tylko raz z wielkiej, na samym końcu.
    Walor emocjonalny mnie nie postrzelił, a sama firma nieco niechlujna." Synonimy".
    Pozostawię bez oceny, bo nie mam zdania.
  • D4wid 27.03.2018
    Pisałem z małej ponieważ nie zwracam się do nikogo konkretnego
  • D4wid, ja piszę Cię z wielkiej nawet, gdy kogoś obrażam ;).
  • Canulas 27.03.2018
    Wydźwięk listu sugeruje "Tą Jedyną" "Wyśnioną" - Chuj w to, że nie jest ujęta personalnie. Nie może, bo to pogoń za ideałem wyśnionym i takim "horyzontem". To nic, że nie zwracasz się personalnie. Mnir się to estetycznie kłóci i zaburza oraz zubaża odbiór, ale niech się jeszcze ktoś wypowie.
  • D4wid 27.03.2018
    Właśnie mi się wydaje, że z małej jest poprawnie, ale jam z gramatyki słaby
  • Canulas 27.03.2018
    D4wid, poza poprawnością, są jeszcze: gust, smak i szacunek.
    Twoja brocha. Ja się wypowiedziałem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania