XXX

XXX

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (53)

  • Pan Buczybór 21.07.2019
    Powrót do polityki? Jakoś nie widziałem byś od niej ostatnio odstępował... Mniejsza. I tak nudy i to co najwyżej średnie
  • Canulas 21.07.2019
    Eeee, pierdzioszek do napisania w 15 sekund, wycierając kurze z parapeta. Nie widzę pracy. Czółko.
  • Florian Konrad 21.07.2019
    w złym dziale opublikowane, to wszak wiersz
  • Bogumił 21.07.2019
    To manifest nie wiersz. Co najwyżej proza poetyka.
  • Florian Konrad 21.07.2019
    nie, to wiersz, w dodatku zły
  • Bogumił 21.07.2019
    Florian Konrad chyba ja najlepiej wiem co napisałem;) to proza poetycka a rymami się nie przejmuj. Ten gatunek tak ma.
  • Florian Konrad 21.07.2019
    treść- chała to mało powiedziane... częstochowszczyźniane nico
  • Tjeri 21.07.2019
    Chyba nie wiersz i na pewno nie proza poetycka. Rymowana agitka - bez obrazy.
  • Bogumił 21.07.2019
    Dobra niech będzie agitka ale nie wiersz.
  • puszczyk 21.07.2019
    Niestety Bogumił, ale tylko do zdania poprzedników mogę się przychylić.
    A odkrycie, że to rymowana częstochowsko proza poetycka na miarę literackiego Nobla.
  • Bogumił 21.07.2019
    Bo to nie jest wiersz puszczyku. Wiersz masz niżej.
  • puszczyk 21.07.2019
    Gdzie?
    Tylko niebo nade mną, a ład moralny we mnie. poniżej nic nie widzę.
  • Bogumił 21.07.2019
    Boskie klimaty. Tam możesz krytykować do woli. Przyjmuję większość porad.
  • betti 21.07.2019
    Bogumił nie mogę znaleźć, gdzie to dokładnie?
  • Bogumił 21.07.2019
    betti na głównej jest
  • puszczyk 21.07.2019
    To znaczy tu nie można?
  • Bogumił 21.07.2019
    No chyba że agitkę polityczną chcesz krytykować.
  • puszczyk 21.07.2019
    No to nazywajmy rzecz po imieniu.
    Jak agitka, to nic nie mam do rzeknięcia.
  • Bogumił 21.07.2019
    Dla mnie to raczej manifest tjeri nazwała to agitką bo się na tym nie zna. Agitką ma pejoratywne znaczenie.
  • Canulas 21.07.2019
    Bogumił, matko jedyna - jaki manifest :)))))
    Całą pierwszą zwrotkę (50% utworu) prawisz dumnie o tym, że niezłomnie drzemie w Tobie polityczny zew i chcecie, nie chcecie, wracam do polityki. Pięćdziesiąt procent o zamiarza autora :)

    Drugie pięćdziesiąt procent składa się na takie coś:

    "Banda Skretyny Polsce zagraża.
    Wyborcom innych partii wygraża.
    Tych co do ruiny prowadzą Warszawkę,
    trzeba posłać na zieloną trawkę." - zagraża/wygraża - Warszawkę/trawkę.

    No naprawdę. Jak już coś robić, to z zębem. Celnie, prześmiewczo, dosadnie, zadziornie - JAKKOLWIEK!!!. To jest bardzo, bardzo słabe. I nie. Nic nie mam do rymów częstochowskich, gdyż sam czasem w ten deseń dziabnę, wiec nie jestem w tym aspekcie purystą. Po prostu - sorry - to jest gówienko. Bardzo, bardzo słabe. Na to się nawet nie można pogniewać :)))
  • Bogumił 21.07.2019
    Canulas manifest osobisty może taki być to nie miał być ani nie jest wiersz.
  • Canulas 21.07.2019
    Bogumił, może być wszystko, byleby to miało jakąkolwiek jakość. Tylko tyle. Czujesz taki zew, se to rób, ale przykładaj się. Jeśli mi powiesz, że do tego się przyłożyłeś, to ręce opadną.
  • puszczyk 21.07.2019
    Canulas I nie tylko ręce.
  • akwamen 21.07.2019
    hi, hi, hi
  • Bogumił 21.07.2019
    Canulas 15 sekund podczas odkurzania jak sam wyżej zauważyłeś;)
  • puszczyk 21.07.2019
    Bogumił Marksowi trochę dłużej zeszło przy "Manifeście komunistycznym".
    Musiał być mniej utalentowany.
  • Bogumił 21.07.2019
    puszczyk co ja zrobię że manifest każdemu kojarzy się z opasłą cegłą. A może mieć formę jednego zdania. Albo wiersza jak u Nickiewicza Oda do młodości.
  • Bogumił 21.07.2019
    Mickiewicza.
  • puszczyk 21.07.2019
    I ma rację Tjeri.
    Do manifestu to tutaj kawał drogi.
  • Bogumił 21.07.2019
    Puszczyku możesz mi zaufać to manifest polityczny mojej nowej literackie drogi. W pewnym sensie powrót do przeszłości. Mam do tjeri wielki szacunek ale tu akurat ździbko przestrzeliła. Chociaż było blisko.
  • Tomek Bordo 21.07.2019
    Taaaak! W końcu! Brawo Bogumił!
  • Bogumił 21.07.2019
    Dzięki Tomku twoje poparcie mnie cieszy
  • puszczyk 21.07.2019
    Fakt, podparł Cię autorytet w przedmiotowej dziedzinie :)
  • Basileus 21.07.2019
    Och, Boguś, prawda jest bardzo przykra, ale pewnie musisz być jej świadomy. Czy ze Schetyną, czy bez, czy z taką władzą, czy inną, Polska musi upaść, to kwestia czasu i już nic jej nie pomoże. Wszelkie działania naprawcze są/będą spóźnione o co najmniej 20 lat.
  • Bogumił 21.07.2019
    Obawiam się że nie wiesz, albo nie chcesz pamiętać że polski hymn, i tekst jeszcze Polska powstały gdy Polski nie było na mapach.
  • Basileus 21.07.2019
    Jeśli opierasz swój pogląd na wersecie z hymnu i odrzucasz jednocześnie stan obecny widoczny gołym okiem to słabo.
  • Bogumił 21.07.2019
    Basileus to co według ciebie mam przestać bronić swój kraj bo ostrzą sobie na niego zęby potężne siły. A poczytaj sobie choćby hymn konfederacji barskiej. Wtedy też ostrzyły sobie potężne: Rosja,, Prusy i Austria.
  • Basileus 21.07.2019
    Bogumił broń, broń, przecież Ci nie zakazuję. Tylko zauważam fakt, że jest to walka straceńcza.
  • Ciekawy1 21.07.2019
    Basileus a kiedy nie była? Czasem się udawało. Nie zachwyca mnie rola niewolnika w niemieckim łagrze zwany UE.
  • Bogumił 21.07.2019
    Basileus problemem Polski była bardzo duża liczba szuj o mentalności bezpaństwowców.
  • Bogumił 21.07.2019
    Polacy zawsze walczyli. Zresztą zobacz takich niby pogardzanych obecnie Greków. Kilkadziesiąt powstań przeciw okupacji tureckiej. A represje tureckie były wielokrotnie okrutniejsze od ówczesnych rosyjskich. Poczytaj sobie. Wolni ludzie zawsze się buntowali przeciw zamordyzmowi.
  • Basileus 21.07.2019
    Podawanie przykładów nacji, którym się udało pomijając jednocześnie te , którym się nie udało jest bardzo wygodne, ale nie zmiania faktu, że na każdego wygranego przypada kilku przegranych.
  • Bogumił 21.07.2019
    Basileus nam też się udało. Żeby kochać swój kraj trzeba znać jego historię i historię innych krajów. Przykład Grecji podałem żebyś zrozumiał że się nie poddawali mimo olbrzymich represji.
  • Basileus 21.07.2019
    Widzę, że się nie porozumiemy. Ty bardziej myślisz sercem w tych kwestiach, ja bardziej rozumiem ( bez dodatkowych podtekstów w tym zdaniu).
  • Bogumił 21.07.2019
    Ci co myślą rozumem to sprzedają Polskę za srebrniki bo tak im wychodzi z kalkulacji ekonomicznej. Odwieczna walka polskjęzycznych świń z Polakami. Trzeba się opowiedzieć.
  • Bogumił 21.07.2019
    Jutro ci to wytłumaczę na przykładzie powstania styczniowego dwa stronnictwa czerwonych (patrioci) i białych takie dzisiejsze po ze skłonnością do ugody albo jawnej zdrady. A mimo wszystko podtrzymali powstanie mimo że byli mu przeciwni.
  • Wrotycz 22.07.2019
    Mową wiązaną w najprostszym chwycie (stała liczba sylab i gramatyczne/dokładne rymy) toto zbudowane. Aż żal.
    Zero rozwoju, uwstecznianie postępujące, szkoda, stać Cię na więcej.
    Pozdrawiam:)
  • Bogumił 22.07.2019
    Wrotuś ma wygląd wiersza ale to nie jest wiersz tylko mój manifest nowej/starej literackiej drogi. Wybacz jeśli Cię zawiodłem ale chciałem na portal literacki tekstu czysto politycznego czystą prozą. To tylko kamuflaż.
  • Wrotycz 24.07.2019
    Liryka polityczna, zaangażowana ma swoje miejsce w literaturze, więc, proszę bez wymówek :)
  • Tomek Bordo 22.07.2019
    To koniec, Bogumił. Mam dość tego portalu. Odchodzę
  • Bogumił 22.07.2019
    Dlaczego?
  • Tomek Bordo 22.07.2019
    Mam dość canulasów i innych nuncjuszów. Trzymaj sie
  • Bogumił 22.07.2019
    Tomek Bordo a co się stało?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania