Wróżenie z dupy

Bob: Ludzie wróżą z różnych rzeczy, z fusów, dłoni, zarostu, a nasz dzisiejszy gość potrafi wróżyć… z dupy. Tak, nie przesłyszeli się państwo. Na czym ta umiejętność polega?

Wróżbita: To bardzo trudna zdolność i posiada ją zaledwie kilka osób na całym świecie. Dodam, że wróżę tylko z pośladków kobiet, więc się pan nie załapie.

Bob: Szkoda, naprawdę.

Wróżbita: Dodatkowo jeszcze potrafię przepowiadać przyszłość ze wzgórka łonowego i piersi, ale to drogie rzeczy.

Bob: A mógłby pan mi wywróżyć przyszłość ze wzgórka mojej żony?

Wróżbita: Tak, myślę, że dałbym radę. Proszę przyprowadzić żonę do mojego gabinetu. Oczywiście tego rodzaju penetracje myślowe są bardzo wymagające i wyczerpujące. Musiałbym wejść w pana żo... pana żony podświadomość, by osiągnąć catharsis.

Bob: Istnieje jakaś instrukcja obsługi tej umiejętności? Na przykład mógłbym się nauczyć jak wejść w ciało mojej żony, pochodzić chwilę, zobaczyć jak to jest, zrobić sobie... to znaczy jej dobrze, a potem wrócić do mojego zwyczajnego ciała?

Wróżbita: Niestety nie. Co prawda szamani potrafią wejść w ciało jaguara…

Bob: Nie, to mnie nie satysfakcjonuje.

Wróżbita: Mnisi buddyjscy potrafią osiągnąć orgazm przez lizanie własnego ucha albo drapanie pleców i nacieraniem się olejkami.

Bob: A potrafi pan czytać z dłoni starym sposobem jasnowidzów?

Wróżbita: Nie, bo ja jestem zbyt nowoczesny.

Bob: Myślę, że musimy kończyć tę rozmowę bo za bardzo zbliżamy się do punktu zza którego nie ma powrotu. Do zobaczenia.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • fanthomas 12.06.2018
    ten tekst jest do dupy, ale... jutro albo za dwa tygodnie wracam z nową/starą serią w klasycznej formie i zabieram sie za nadrabianie zaległosci
  • Canulas 12.06.2018
    Jest taki... fantomasowy. Nie zasługuje na jeden, choć faktycznie znam Twe lepsze teksty. Dawaj S&W come back.
  • fanthomas 12.06.2018
    niestety to nie będzie S&W
  • Tjeri 12.06.2018
    Dupy nie urywa :D, ale podoba mi się doza absurdu. Tekst na wytchnienie i pół uśmiechu :).
  • Nuncjusz 12.06.2018
    Jest wystarczająco spoko, byś to wrzucił na Jaja :)
  • Pan Buczybór 12.06.2018
    No, Bob trochę nie w formie, ale nie ma co się załamywać, nadal jest bardzo spoko. Czyli do dupy :)
  • spirytysta 16.07.2018
    Początek obiecujący, potem dowcip się rozwodnił :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania