Współczesny patriotyzm

Janek poszedł walczyć za tanią wódę z biedry, 1200zł miesięcznie u janusza biznesu i inne dobra jakimi system go hojnie obdarował.Walczył jak lew o każdy skrawek ziemi na której leży biedronka i bronił ją zaciekle przed każdym wrogim atakiem.Zginął bohatersko, oddając biedronkę dopiero po 2-tygodniach, ale jego bohaterstwo nie poszło na marne.Dzięki jego ofiarnej walce, część sklepów biedronka ocalała przed pożogą wojenną, a fabryki w których tacy jak on tyraja za groszę nie zamieniły się doszczętnie w ruine,no i system którego tak bronił ocalał i nadal mógł sprawnie i wydajnie funkcjonować by tacy jak zmarly Janek mogli cieszyć się z każdego ochłapu jaki im panowie ich rzucą pod brudne giry,a pasożyty których oni utrzymują mogli się cieszyć wiecznym luksusem i dobrobytem.Dlatego pamiętajcie, że najwyższą wartością dla człowieka za którą należy umierać i przelewać krew jest sklep marki biedronka i tania wóda, którą delektować się będzie podczas meczu piłkarskiego a także pan jego janusz który z dobroci serca i wielkoduszności rzuci mu pod nos parę nędznych groszy, które może jakimś cudem pozwolą mu przeżyć do końca miesiąca.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania