Poprzednie częściWakacje, część 1

Wakacje, część 3, ostatnia.

Ta część nie jest ostatnią w tej serii. Jako dodatek i kolejną część napisałam Bitwę literacką - Samsara. Zapraszam do przeczytania :)

 

Bagaż

~*~

Dziadek smażył naleśniki, robił pierogi, wspominając, jak lepiła je babcia. Gotował młode ziemniaki z koperkiem i kompot z rabarbaru, ale ja lubiłam wszystko na szybko. Wystarczył mi ścinek ciasta makaronowego rzuconego na gorącą blachę. Patrzyłam, jak rośnie z niego poduszeczka, staje się rumiany i chrupiący.

 

Po dalszą część opowiadania sięgnij do Zeszytu pierwszego mojej książki: Opowiadania z zakładką :)

Następne częściWakacje życia

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • NataliaO 19.05.2015
    Jaka tragedia spotkała chłopców.
    Zgadzam się niewiedza jest czasem pięknym doznaniem.
    I czemu to koniec ( płaczę ) i smutam się. Bardzo fajne opowiadanie. 5:)
  • KarolaKorman 19.05.2015
    Czasem niewiedza jest lepsza od wiedzy, to fakt :)
    Koniec pamiętnych wakacji, może jeszcze spiszę inne wspomnienia, jeszcze nie wiem.
    Dziękuję za komentarz :)*
  • NataliaO 19.05.2015
    :))
  • Angela 20.05.2015
    Strasznie smutne zakończenie tak radosnej, i bliskiej sercu historii.
    Zostawiam 5
  • KarolaKorman 20.05.2015
    Wielkie dzięki :)
  • DuŚka ^.^ 31.05.2015
    Jakie to smutne :( Już myślałam, że przez cały czas będzie szczęśliwie, a tu taka niespodzianka, w każdym razie zasługuje na 5 :)
  • KarolaKorman 31.05.2015
    Dziękuję DuŚka ^.^, miło mi, że przeczytałaś całą serię :)
  • DuŚka ^.^ 31.05.2015
    To sama przyjemność czytając takie opowiadania, uśmiech maluje się na twarzy, w środku robi się cieplej i czasem bywają smutne momenty, które przeżywamy wraz z bohaterami, a to dlatego, że autor historii tak nas zaciekawił i oczarował całą treścią ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania