Wspomnienie (1)

-Okej zaczynajmy, co chcesz wiedzieć?

-Dobrze,więc powiedz mi co robiłaś 07.12.2017?

-Czekaj niech sobie przypomnę... dobrze już wiem:Siedziałam jak zwykle w środę wieczorem, i nagle przybiegł do mnie mój syn z łzami w oczach i mi mówi, że w ogródku stoi jakiś pan.Ja przerażona spytałam się jak wyglądał okazało się, że był to wysoki barczysty mężczyzna na oko 30-35 lat miał czarny płaszcz i szarą czapkę z pod której lekko wystawały kędzierzawe brązowe włosy.Byłam przerażona pobiegłam do ogródka ale tam nikogo nie było więc albo wystraszył się Bartka, albo go tam nie było przecież dzieci mają bujną wyobraźnie, poza tym co on niby tu robił?.Bardzo martwiłam się o syna od tygodnia śpimy razem bo ma koszmary,biedne dziecko co ono musi przeżywać!

-To wszystko?

-Tak na razie tak.

-Dobrze co działo się później?

-Później?heh...No to jest dla mnie trudna sprawa.

-Spokojnie mów.

-Dobrze więc...

Następne częściWspomnienie (2)

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Ritha 06.12.2017
    Okej, najpierw błędziczki. W zapisie dialogów brakuje spacji (myślnik, spacja, tekst). Zapis daty, może nie do końca błąd, ale ja bym napisała słownie, np. "co robiłaś siódmego grudnia tego roku/bieżącego roku", to już jak uważasz.
    "wiem:Siedziałam " - spacja po dwukropku
    "pan.Ja" - spacja po kropce
    "spytałam się" - dużo lepiej brzmi "zapytałam"
    "jak wyglądał okazało się" - hm, "okazało się" albo po przecinku, a najlepiej jako osobne zdanie
    "30-35" - tez raczej słownie
    "30-35 lat miał czarny płaszcz i szarą czapkę z pod której lekko" - przecinek po "lat" i po "czapkę"
    "włosy.Byłam" - spacja po kropce
    I tam w kolejnym, zdaniu znów brakuje przecinków.
    "wyobraźnie" - wyobraźnię*
    "robił?.Bardzo " - pytajnik i spacja (bez kropki)
    "koszmary,biedne" - przecinek i spacja
    I znowu: "Później?heh...No" - pytajnik, spacja, "heh" z dużej (heh??), przed "No" spacja
    Reasumując - masa błędów, jak na tak krótki tekst, poza tym mało też treści samej w sobie. Zostawię więc bez oceny, zaczekam na kolejny tekst. :)
  • atrament 06.12.2017
    Wiem że sporo błędów często popełniam błędy postaram się to poprawić i dziękuje bardzo za wypomnienie ich i następnym razem postaram się je naprawić : )
  • Ritha 06.12.2017
    atrament 3mam kciuki za progress:)
  • atrament 06.12.2017
    Ritha dziękuje bardzo
  • Felicjanna 06.12.2017
    atrament Jeżeli chcesz uniknąć większych błędów, polecam- ortograf.pl. Ja bez niego masakruję polszczyznę. Wszystkich interpunkcji nie wyłapuje, ale błędy wskazane wyżej tak. Pozdrawiam
  • Canulas 17.12.2017
    Atramnencie, sporo tutaj do poprawy jest.
    Treść rokująca, ale ubrana w bazarowe szaty.
    Tak odstępów, słowny zapis.
    Ritha się wypowiedziała szerzej.
    Przeedytuj to, bo każdy, kto wpadnie, się zrazi.
    Linia startu dla serii, musi być wymuskana.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania