Do usunięcia!!

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Marian 16.08.2017
    Trochę dziwne jest to opowiadanie. Zaczyna się ciekawie, ale na końcu trochę zawodzi. Jakby brakowało mu zakończenia.
    Kilka uwag:
    1."...a w szósty dzień tygodnia. Ojciec wysyłał mnie po patyki do lasu."
    To powinno być:
    "...a w szósty dzień tygodnia, ojciec wysyłał mnie po patyki do lasu."
    2. "... i czarne eleganckie spodnie z butami..."
    Z tego zdania wynika, że spodnie miały buty. Tak jak np. "... i czarne eleganckie spodnie z mankietami..."
    3. "...nie adekwatnym do chodzenia po lesie..."
    Słowo "adekwatny" tu nie pasuje. Tak często mówią nasi politycy, ale to nie sa orły językowe.
    4. "Już miałem uciekać, ale krzyknął do mnie.
    - Hej, chłopcze! - machając ręką."
    Lepiej byłoby:
    "Już miałem uciekać, ale krzyknął do mnie, machając ręką:
    - Hej, chłopcze!"
    5. "Po zbliżeniu się nic więcej nie mówiąc pomógł mi zbierać patyki."
    Słowa "po zbliżeniu się" tu nie pasują.

    W tekstach literackich (oczywiście tam, gdzie się da) należy unikać cyfr.
    Poza tym, jest w nim dużo błędów interpunkcyjnych.
    Pozdrawiam.
  • Frank35 16.08.2017
    Dziękuję za opinię. Wezmę pod uwagę to na, co Pan zwrócił uwagę przy pisaniu kolejnego opowiadania.
  • Pasja 16.08.2017
    Historia trochę jakby z innego świata. Często sny niej dają nam spokoju, powracamy do nich. Ale tutaj być może ten staruszek ma jakieś znaczenie. Zostawiasz to czytelnikowi, ale czy jest jakaś odpowiedź. Pozdrawiam i na zachętę daję 4
  • Frank35 16.08.2017
    Dziękuję za opinię.
  • Pan Buczybór 16.08.2017
    Dobrze, że Marian wskazał błędy - mniej roboty dla mnie. Co do tekstu... Przyznam, bardzo ciekawy początek. Coś czuję, że pojawią się jakieś fajne elementy fantastyczne. Historia, choć z błędami, wciąga i ma duży potencjał. Jest jeszcze klimat dwudziestolecia międzywojennego, który możesz dobrze wykorzystać. No nic, czekam na ciąg dalszy i życzę powodzenia.
  • Frank35 16.08.2017
    Dziękuje za ocenę. Przyznam, że nie myślałem o kontynuacji, ale skoro komuś się to spodobało, przemyśle ewentualną kontynuacje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania