Wspomnienie

Gdy noc jest ciemna, a morze spokojnie, ja toczę wojnę z myślami, układam słowa i szybuje między wersami, myślę o kasztanowych, jedwabnych włosach, o świcie obok ciepła jej ciała i delikatnych, subtelnych słowach kojących mnie do snu.

Tęsknię, za jej odbiciem w lustrze, gdy myjąc zęby obejmowała mnie w tali i delikatnie całując, szeptała o żarze rozpalonym w jej ciele na widok mnie wchodzącego w bieliźnie do pokoju wieczorami, gdy namiętnie kochając się dawaliśmy upust swojej żądzy i spełnialiśmy swoje najgłębsze erotyczne zachcianki.

Pragnę, każdego wieczoru być obok ciebie i wspierać cię w trudnych, pełnych bólu dniach, gdy najróżniejsze tabletki zawiodą, a kryształowa łza spłynie po twoim policzku i utonie w piachu codzienność.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Wrotycz 04.03.2019
    Fajny nick:)
    Zapis bardzo niechlujny. Po pierwsze błędy i to również ortograficzne.
    Coś w tym jest, ale najpierw trzeba je usunąć.
    Pozdrawiam:)
  • Dark Hands 04.03.2019
    Z każdym tekstem staram się uczyć układu pisania ;)
  • Wrotycz 04.03.2019
    Układ w sensie rozmieszczania akapitów całkiem do rzeczy, ale to za mało:)
  • Dark Hands 04.03.2019
    A czego jeszcze brakuje? :) proszę o radę
  • Wrotycz 04.03.2019
    Poprawności zapisu: literówki, ortografy, interpunkcja. Żądza nie tylko polonisty:)
    No i starałabym się uzasadnić, jaka to wojna z myślami, o której mowa na początku.
  • Canulas 04.03.2019
    "Gdy noc jest ciemna, a morze spokojnie, Ja toczę wojnę z myślami,

    układam słowa i szybuje między wersami, myślę o kasztanowych i jedwabnych włosach, o świcie obok ciepła jej ciała i delikatnych, subtelnych słowach kojących mnie do snu." - rozjechały się akapity. "Ja" nie powinno być z wielkeij, jeślio jest po przecinku.
    szybuje - szybuję

    Od groma słów: "jej", "mnie". Kontekt po chwili sam to prezentuje, nie tzreba tak dookreślać.
    Celowałeś/aś w zgrabność, nawet leka poetyckość zapisu. Trochę tu trzeba pogrzebać, ale jest chociaż na czym.
  • Dark Hands 04.03.2019
    Postaram się to poprawiać ????
  • Canulas 04.03.2019
    "Pragnę, każdego wieczoru być obok Ciebie i wspierać Cię w trudnych, pełnych bólu dniach, gdy najróżniejsze tabletki zawiodą, a kryształowa łza spłynie po twoim policzku i utonie w piachu codzienność.' - grzecznościowa maniera jest wszechobecna, ale poza zapisem pamiętniczym czy mailowym, nie ma racji bytu. W tekście literackim, nawet zabarwionym "prawie poetyckim" zapisem, śmiało możesz zapisać "ciebie"/ "cię".
    Pozdroxon
  • Dark Hands 04.03.2019
    Polecasz jakąś poprawkę
  • Canulas 04.03.2019
    Dark Hands, polecam zapisywać Ciebie/Cię/Mnie/Moje/Ja małą literą. Co do treści, nie umiem się wypowiedzieć. Dość krótkie.
  • Dark Hands 04.03.2019
    Dobrze, dziękuję
  • Canulas 04.03.2019
    Spox Mrocznołapki, kombinuj
  • Dark Hands 04.03.2019
    Pisze teraz opowiadanie, może nie będzie troszkę lepsze :)
  • Dark Hands 04.03.2019
    *One

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania