Wspomnienie beztroskich czasów dzieciństwa

Wyobraź sobie

Że grill się przewraca

Rozpoczyna się pożar

I wtedy

Doopiero wtedy

zaczyna się robić naprawdę ciekawie

 

Od zawsze fascynowała mnie ludzka psychika, to jak działa umysł człowieka, jego emocje - strach, rozpacz, cierpienie i ich okazywanie - panika, krzyki, jęki...

Kto by pomyślał żę aby zobaczyć to wszystko na własne oczy, wystarczy upadek, metalowego, przenośnego paleniska na którym pieką się oprawione kawałki mięsa istot, które całe życie przeżyły tuczone w klatkach, z niecierpliwością czekając na zarżnięcie tasakiem.

Kto by pomyślał że wystarczy poprosić nastolatka o przyniesienie benzyny na rozpałkę - nieszkodliwej, łatwopalnej substancji, która przypadkiem zostanie rozlana przez niego wokół ogródka, tak aby jedynym wyjściem z ognistego kręgu, były szklane, zabarykadowane drzwi, prowadzące do salonu.

No kto by pomyślał? No kto?

Nikt - nikt prócz mnie.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Canulas 12.08.2017
    Krótki, ale ciekawy tekst.
    Popraw: bęzyny, ogrudka, oprucz, bo trochę rażą. Na razie pomiędzy trzy a cztery - wstrzymam się.
  • Pan Buczybór 12.08.2017
    Ta. Jest trochę błędów. Popraw je i będzie git. Tekst jest całkiem spoko. Takie niby preludium do czegoś. No nic, czekam na coś konkretniejszego od ciebie.
  • Canulas 12.08.2017
    Pan Buczybór - poraz kolejny zauważam, że masz dobry gust. Poleć coś swojego, jak możesz.
  • Pan Buczybór 12.08.2017
    Canulas Skoro prosisz... Z mojego dorobku polecam:

    Pamięci Yuna
    Caprorbis - W imię Honoru
    Piąta
    Nocna historia nocą pisana
    Córa gwiazdy (wszystkie części)
    Robota u złotego pana, który opiekuje się dziwnie wyglądającymi murzynami
    Według Jana

    I to chyba wszystko. Także, jeśli jesteś wystarczająco odważny, zapraszam do czytania.
  • Canulas 12.08.2017
    Jezu (po raz)
  • Autor ma Was w szanownej dupie. Tekst do mnie nie przemawia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania