123123

123123

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Freya 22.01.2017
    Spore zamieszanie jest w tym tekście i jeśli to celowy zabieg, to składam gratulacje. Przy czym poprzez dygresyjne odnośniki jego zabawność stanowi coś, co się określa mianem - "czarnego humoru". Jest w nim trochę literówek... chyba że, to także jest rozmyślne. heyka ;)
  • Antoni 22.01.2017
    Wpadłem na pomysł i napisałem za jednym razem. Literówki poprawię, niektóre zdania inaczej zbuduje, ale ten lekki chaos zostawię. Dzięki ;)
  • Setra 22.01.2017
    Tak jak wyżej Freya, również uważam, że jest tu zamieszanie, ale jeśli celowe to naprawdę udane. 4 na zachętę ;)
  • Antoni 22.01.2017
    Dziękuję :)
  • Antoni 22.01.2017
    Antoni Zapraszam do lektury wcześniejszych tekstów :)
  • KarolaKorman 23.01.2017
    To omawiane wcześniej zamieszanie potraktowałam za cel tego tekstu, a utwierdziły mnie w tym słowa: ,,Widzi pan doktorze. '' Nie powiem, bo bym skłamała, że się nie śmiałam, śmiałam się nie raz, ale finalnie doszłam do wniosku, że jest to smutny tekst :( Zostawiam 5 :)
  • Pasja 23.01.2017
    Tekst jest o życiu w którym dzieje się szereg różnych sytuacji i wesołych i smutnych. I ten tekst jest właśnie tego przykładem. Pzdr. I oczywiście 5
  • Antoni 23.01.2017
    Dzięki. Czekam na opinie o moim wcześniejszym opowiadaniu - "Ekwilibrystyce" :)))))
  • Antoni 10.05.2017
    Kurde, w ogóle zapomniałem o tym opowiadaniu. A Wy ludziska jeszcze je pamiętacie?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania