Pokaż listęUkryj listę

Wszystko ma swój czas - CZĘŚĆ I: Mail_1. Tęsknię

Wysłano: 22 sierpnia, godz. 19:00

Od: betka@weddingparty.com

Do: izabellaa@yellowpub.uk

Temat: Tęsknię

 

Droga Izo,

 

trudno uwierzyć, że minęły dopiero dwa tygodnie od Twojego wesela, a tydzień odkąd wyjechaliście z Bartkiem do Anglii. Nie mogę doczekać się zdjęć z uroczystości, zwłaszcza tych, które udało nam się zrobić we czworo, to znaczy Wy, ja i Aleks. Ciągle nie mogę wyjść z podziwu, że bracia mogą tak się różnić. Bartek, Twój spokojny, zrównoważony i odpowiedzialny mąż jest całkowitym przeciwieństwem zwariowanego i postrzelonego Aleksandra. Do dzisiaj nie rozumiem, w jaki sposób udaje mu się kierować taką poważną firmą, mimo że sama pracowałam w niej przez trzy lata. Na szczęście jednak, zarówno on, jak i jego wspólnik są dobrymi architektami i mają sporo ofert, dzięki czemu mogą spokojnie pracować i utrzymać się w naszym kraju. Szkoda, że Wy musieliście wyjechać. Dobrze, że przynajmniej Wasz pub w Anglii dobrze prosperuje.

Aleks mówi, że musimy Was odwiedzić, ale to nie jest takie proste, bo nasza firma, którą wspólnie prowadziłyśmy też ma coraz więcej klientów i dopóki nie znajdę kogoś do pomocy to jestem uziemiona. Zwłaszcza że teraz sezon ślubny trwa właściwie przez cały rok i coraz więcej par chce, żeby zająć się zorganizowaniem im przyjęcia weselnego. Będę musiała poszukać kolejnych fotografów i rozejrzeć się na rynku muzycznym za nowymi kapelami. Wodzireje jeszcze nie są zbyt popularni.

Brakuje mi tutaj Ciebie i Twoich pomysłów. Brakuje mi naszych pogaduch. Mimo to cieszę się, że kilka lat związku Twojego i Bartka zostało w końcu zwieńczone przysięgą małżeńską. No, a potem wytańczyłam się na wspaniałym przyjęciu z przystojnym świadkiem pana młodego - Aleksandrem. Miło z jego strony, że nie zaprosił osoby towarzyszącej i mogliśmy bawić się razem. Swoją drogą ciekawe, czy jeszcze chodzi z Aśką czy jest już inna na tapecie. Nie rozumiem dlaczego on nie potrafi zagrzać miejsca w stałym związku dłużej niż kilka miesięcy.

Odkąd wyjechaliście zaczął częściej pojawiać w Duszpasterstwie. Do tej pory angażował się tylko w scholę, a w zeszłym tygodniu przyszedł na spotkanie wolontariatu i zainicjował pomysł kursów rysunku dla dzieciaków ze świetlicy. Ciekawe, co z tego wyniknie, biorąc pod uwagę jego dyspozycję czasową. Oby nie skończyło się tylko na rozbudzonych marzeniach.

 

Kończę, muszę poszukać w okolicy sali balowej z tarasem.

 

Pozdrawiam i całuję.

Beti

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Ritha 22.02.2018
    Nie wiem, średnio do mnie trafia (może po prostu nie mój klimat), aczkolwiek forma maila spoko. Trochę zbyt często powtarza się Wy/Was/Wasz. Tak jakoś jest, hm, mało naturalnie. Być może to tylko moje fanaberie, bo jak na pierwszy wrzucony tekst i tak całkiem nieźle.

    Wsparcie techniczne (z grubsza):
    " firmą mimo, że" - przecinek przerzuć przed "mimo"
    " zarówno on i jak jego wspólnik są" - zarówno on, jak i jego wspólnik
    "takie proste bo nasza" - przecinek przed "bo"
    "Zwłaszcza, że" - nie oddzielamy przecinkiem
    "No a potem" - przecinek po "No"
    "angażował się tylko w scholę a w zeszłym tygodniu przyszedł" - przecinek przed "a w zeszłym"
    "wyniknie biorąc pod uwagę jego dyspozycję czasową" - przecinek przed "biorąc"

    Ps. Tylko dwa opka na dobę Ci wrzuci na główną.
    Pozdrawiam :)
  • DieCrivaine 23.02.2018
    Dziękuję za komentarz i za pomoc. Co do klimatów to wiadomo, każdy ma jakieś swoje :). Jak wciągnęło, to zapraszam dalej :)
    Pozdrawiam
  • Neli 20.03.2018
    Całkiem przyjemne wprowadzenie. Ciekawa jestem do czego to zmierza, 4 ;)
  • DieCrivaine 21.03.2018
    Czas pokaże :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania