Pokaż listęUkryj listę

Wszystko ma swój czas_CZĘŚĆ I_Mail 24. Re: Do przemyślenia

Wysłano: 15 stycznia, godz. 20:00

Od: betka@weddingparty.com

Do: aleks.d@architekt.com

Temat: Re: Do przemyślenia

 

Witaj Aleksie,

muszę przyznać, że Twoja propozycja mnie zaskoczyła.

Myślisz o tym, żeby po skończeniu stażu w Austrii pojechać do Anglii i pomóc Bartkowi i Izie. Chcesz, żebym pojechała z Tobą na jakiś czas. Pomysł jest dobry, ale w moim przypadku wiąże się z dużymi zmianami. Oczywiście, że chciałabym im pomóc zwłaszcza, że Iza w tym szczególnie czasie będzie potrzebowała wsparcia drugiej osoby. Lokalu nie zamkną, bo z czegoś muszą żyć.

Jak najbardziej mogłabym tam przez jakiś czas pracować, ale co zrobię z firmą? Jest Maurycy ale przecież nie zostawię go samego. Zwłaszcza teraz, kiedy poszerzyliśmy ofertę i mamy coraz więcej klientów. Mogłabym kogoś zatrudnić, ale to wiąże się z dodatkowymi kosztami, na które na razie nie bardzo mnie stać.

Z drugiej strony Iza jest tam sama z Bartkiem i nie będzie mogła przez cały czas stać za barem.

Twoja firma stoi pewnie na nogach więc Sylwek sobie poradzi. Macie też pracowników. Mogłabym zrobić tak samo, ale nie jesteśmy jeszcze tak stabilni.

No i jest jeszcze Marcin z którym zaczyna się coś rozkręcać. Wiem, mówi się, że jak kocha to poczeka… ;)

Muszę to wszystko przemyśleć. Porozmawiać z kim trzeba, przemodlić.

Dla nich wielką pomocą byłoby nawet gdyby jedno z nas tam pojechało i pozwoliło Bartkowi zająć się żoną a później nowonarodzonym dzieckiem.

Mam trzy miesiące, żeby to wszystko jakoś zorganizować, gdybym ewentualnie zdecydowała się na wyjazd. Będę informować Cię na bieżąco.

A Sylwek nie ma nic przeciwko temu, że zostawiłbyś go znów samego?

Dobrze jest pracować wśród przyjaciół. Sama miło wspominam czas, który spędziłam w Waszej firmie jako sekretarka.

Tak naprawdę powinniśmy wszyscy być tutaj razem, jak dawniej, a nie w rozjazdach po różnych krajach. Smutne to wszystko.

Pozdrawiam. Jesteśmy w kontakcie.

Beata

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania