Wybacz mi

Wybacz mi Panie, znów cię okłamuję,

że wszystko w porządku i żalu nie czuję.

 

Wybacz mi Panie, że przy zimnej płycie

serca część zostawiam, tam brzmi jego bicie.

 

Wybacz mi Panie listy z zażaleniem,

prośbą byś ją oddał, wiem że nic nie zmienię.

 

Wybacz mi Panie, kogoś winić muszą,

a że padło na ciebie, skreślij moją duszę.

 

Wybacz mi Panie, albo nie wybaczaj,

w żalu zatracona do ciebie się zwracam.

 

Po tej krótkiej mowie plecami się odwracam,

tak jak już mówiłam, lepiej nie wybaczaj.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • miserabley 22.06.2016
    Co tu dużo mówić, tyyyle emocji!
    Po prostu 5. :)
  • Angela 22.06.2016
    Dziękuję serdecznie : )
  • Billie 22.06.2016
    Nie wiem, co napisać... to jest takie piękne. Ten żal jest wręcz namacalny. Powaliłaś mnie tym wierszem, naprawdę. Jestem pod wrażeniem i aż płakać się chce od tych emocji... 5 :)
  • Angela 22.06.2016
    Oj, nie chciałam nikogo powalać, ale dziękuję ślicznie : )
  • Alicja 22.06.2016
    Piękny i smutny wiersz. Ten żal jest namacalny. Serce pęka, jak czyta się takie słowa. Nie wiem czy dobrze myślę, ale chodzi o odejście drugiej osoby? Zostawiam 5.
  • Angela 22.06.2016
    Tak, dobrze zrozumiałaś, chodzi o odejście kogoś bliskiego. Bardzo dziękuję za komentarz : )
  • Tina12 22.06.2016
    Czytałam ten wiersz dwa razu i dalej nie wiem co mam napisać.
    Jedyne co mi do głowy przychodzi to to że wiersz jest przesiąknięty emocjami.
    Piękny jest 5
  • Angela 22.06.2016
    Bardzo dziękuję : )
  • Lucinda 22.06.2016
    Dziś miałam za bardzo nie czytać i zając się nauką, ale tak jakoś trafiłam tutaj, właściwie przez przypadek, no więc przeczytałam. Cóż, to kolejny raz w ostatnim czasie, kiedy nie potrafię skrystalizować swoich wrażeń wywołanych utworem. A może nie ma tu o czym mówić... Wiersz po prostu do mnie trafił, coś we mnie poruszył. Powtórzenia, które zastosowałaś, dodały dobitności treści. Zostawiam 5 :)
  • Angela 23.06.2016
    Miałaś nie czytać, jednak bardzo cieszę się, że zajrzałaś, jak również że trafił do Ciebie. : )
  • alfonsyna 22.06.2016
    Czuć w tym dużo emocji i te emocje się udzielają, bo chyba każdy w mniejszym czy większym stopniu się z nimi w życiu zetknął. Wygląda na to, że dobrze Ci wychodzą wiersze, w których stosujesz powtarzające się wersy - jakoś zawsze potęguje to wrażenie, tym razem również. Osobiste rzeczy nie zawsze oceniam, bo to nie leży w moich kompetencjach, ale za samą budowę wiersza mogę teraz 5 zostawić. :)
  • Angela 23.06.2016
    Serdecznie dziękuję :)
  • Niepasteryzowany 23.06.2016
    Mam nadzieję, że kiedyś będziesz miała nastrój, by napisać coś wesołego ;) 5
  • Rasia 04.07.2016
    "Wybacz mi Panie" - przecinek po "mi", bo wtrącenie. W następnych linijkach tak samo.
    "wiem że nic nie zmienię." - przecinek po "wiem"
    Angelko, naprawdę ładnie wychodzą Ci te wiersze. Są takie subtelne, delikatne i niewymuszone. Ich prostota nadaje im takiego wdzięku i dzięki niej tekst staje się dla czytelnika bardzo wiarygodny. Zostawiam 5 :)
  • Bardzo ładne zastosowanie paralelizmu składniowego w tym tekście, spory przekaz emocjonalny - 5, nie ma o czym gadać :D
  • Angela 10.07.2016
    Nawet nie wiedziałam co zastosowałam. Dziękuję ; )
  • Angela 10.07.2016
    Nawet nie wiedziałam co zastosowałam. Dziękuję ; )
  • Zostawiam 5 bez komentarza, bo uważam, że poprzednicy powiedzieli już wszystko co mogłabym ja powiedzieć :) Bardzo mi się podoba Angelo :)
  • Angela 23.10.2016
    Cieszę się, dziękuję : )

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania