Poprzednie częściWybacz mi. - Prolog.
Pokaż listęUkryj listę

Wybacz mi cz 82

Gdy wyszłam ze szpitala i odnalazłam samochód Jacka nadal byłam prze szczęśliwa. Gdy wsiadłam, w samochodzie panowała niezręczna cisza. Tym razem nie miałam ochoty na milczenie.

 

- To, co panie kierowco jedziemy!

 

- Widze, że humor wrócił.

 

- A nie widać?! Gdybym mogła, to bym chyba skakała z radości. No ruszaj już.

 

- Dobra już jedziemy.

 

Tak swoją drogą Jack był jakiś nie swój. Sprawiał wrażenie zamyślonego. Dobra nie chcesz, rozmawiać to nie rozmawiaj. Ja włożyłam do uszu słuchawki i słuchałam muzyki. Ale po półgodzinie i to mi się znudziło.

 

- Jack coś ty dziś taki milczący?

 

- Jaki?

 

- Milczący. Haha. Co ta twoja Ewangelina daje ci popalić?

 

- Ustalmy raz na zawsze. Ona nie jest moja.

 

- Ale ty jesteś jej.

 

- Wolałem, jak miałaś doła.

 

- Ale przyzwyczaj się do tego. Że po nieskończonej wędrówce przez noc. Nastaje upragniony dzień. I ja właśnie czuje, że kończę pewien etap w życiu.

 

- Jaki? Jeśli mogę spytać.

 

- Taki, że z mojej listy obietnic odhaczam jeden punkt. I teraz zostało mi tylko się zemścić.

 

- A tym razem na kim?

 

- Jesteś za ciekawy.

 

- Wcale nie.

 

- Dobra to może powiesz mi w końcu coś na temat tej róży, którą dostałam na szesnaste urodziny? Co? Bo ja już sobie co nieco w głowie poukładałam.

 

- Powiem co w odpowiednim czasie.

 

- Mam się zacząć bać?

 

- A może zmieńmy temat.

 

- O, czyli jednak ta róża była od ciebie! Ale tak na serio nie wież kto ją zabrał?

 

- Lili proszę koniec tematu.

 

- A to czemu? Jak się powiedziało A to trzeba i powiedzieć B.

 

- Czy dla ciebie wszystko jest takie proste?

 

- Nie wszystko jest proste. Ale większość rzeczy tak.

 

- A co ty na to, gdybyśmy chwile pomilczeli?

 

- Znowu! Dobra.

 

Czy on, gdy już znajduje z nim wspólny język musi stawać się taki strachliw? Chyba że się mnie boi. Wiem a może ta Ewangelina go zastrasza.

Następne częściWybacz mi cz 83 Wybacz. Wybacz mi cz 84

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • lea07 27.08.2016
    Rewelacyjny rozdział. Niestety nie mogę oceniać bo jestem na tele. Zostawiłabym 5 bo wiecej nie mogę :(
  • Tina12 27.08.2016
    Dzięki wielkie
  • Margerita 27.08.2016
    pięć
  • Tina12 27.08.2016
    Dzięki
  • Margerita 27.08.2016
    Tina12
    a o jakich niedociągnięciach mówiłaś

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania