Wybrany Prolog

„ Po co ja tu jestem? Powiedzcie mi, otoczyli nas dwa dni temu nie mamy szans się wyrwać. Dowództwo powiedziało mi, że musimy bronić się do ostatniego człowieka. Mari proszę wybacz.”-wiadomość wysłana z jednego z bunkrów pod Uralem, parę minut przez wysadzeniem ładunku przez dowództwo.

„ Ile to jeszcze potrwa, ta wojna nie ma sensu, walczymy na coś czego nie można pokonać. Na miejsce jednego zabitego pojawia się pięciu następnych. Boże wybacz, oni się zbliżają, muszę to zrobić, jeżeli dostanę się do niewoli to nie wiem jak skończę podobno kiedyś odkryli jeden obóz to było straszne. Przepraszam.”- z nagrania wysłanego z środkowej Afryki, po tych słowach kapitan Smith popełnił samobójstwo .

„… to było straszne, nie wiem jak to opisać… on był ubrany na czarno, czarne spodnie, płaszcz i te czarne oczy którymi zabijał nie, nie, NIE! Precz.”-wypowiedź Azjaty który przetrwał rzeź w Okito.

„ Tak jak myślałam tak jak w przypadku wampirów by uśmiercić to trzeba uszkodzić serce lub głowę nic innego nie działa, być może pieczętowanie pomoże to powierzę ekspertom kościoła.”-lekarz 5 brygady północno europejskiej Emma Rock o ghulach.

„Potwierdziły się plotki które głosiły, że ostatni bastion w Brazylii został zdobyty, więc nie mamy przyczółku w Ameryce Południowej.”-wypowiedź rzecznika zjednoczonej armii.

„Jak pan skomentuje wypowiedź swojego podwładnego Riv’a który odpowiedział na nasze pytanie o stan obrony na Uralu cytuję „jebcie się sępy.” „nie mam czasu””-wypowiedź Generała Armena.

„ Nasza sytuacja jest beznadziejna, musimy zorganizować obronę na linii brzegu Irlandia jest stracona.”-wypowiedź pułkownika wojsk brytyjskich.

„ Odparliśmy serię potężnych szturmów ze strony martwych, spodziewamy się kolejnych w najbliższych godzinach.” –oświadczenie Gen.Stanley’a o stanie Australii.

„ To potwierdzone, wyspy Japońskie są ostatnimi bastionami ludzkiej Azji.”-wiadomość z ostatniej chwili.

„Cały Meksyk i południe rubieże USA dalej odcięte od świata, szerzy się tam anarchia.”-informacja o stanie świata.

„ Linia frontu dalej ciągnie się na linii zachodnich brzegów Morza Kaspijskiego.”

***********

Taki trochę inny prolog, jakby ktoś nie wiedział gdzie jest aktualnie front to niech napiszę komentarz, postaram się wyjaśnić.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Sileth 23.03.2015
    Zaczyna się interesująco ;) Za oryginalność dam 5 na zachętę. Obyś mnie nie zawiódł kontynuacją :3
  • Oooo, nie baw się w komentarze tylko dawaj ze trzy rozdziały, widzę jakaś zombieapokalipsa albo plaga wampirów, może wymieszane, nie ważne. JESZCZE
  • KarolaKorman 23.03.2015
    Świetny prolog. Obiecałam Ci, że jak zaczniesz coś nowego będę śledzić, więc jestem 5 :)
  • BreezyLove 23.03.2015
    Szczerze to jak weszłam tu pierwszy raz to przeczytałam pierwsze dwa zdania i stwierdziłam, że głupie. Jednak weszłam drugi raz i doczytałam do końca i stwierdzam, że jest super ;) 5
  • Megi :3 24.03.2015
    Ja również miałam 2 podejścia do opowiadania. Bardzo fajny pomysł. Czekam na więcej. 5 :).
  • NataliaO 24.03.2015
    Ja jedno podejście, interesujące i rzetelnie napisane. 5:)
  • Prue 24.03.2015
    Dla mnie to wszystko brzmi mieszanie, bałaganowo ale coś w tym jest. Ode mnie 4

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania