Olip

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Angela 10.12.2017
    Przykro mi, ale nic mi się tu nie klei, nawet jako rymowanka dla dzieci wypada mizernie. Bez oceny.
  • takaja 10.12.2017
    Dziękuję, przykro mi, że wiersz się nie podoba, jednak miał być metaforą życia.
    Mimo szarej codzienności powinniśmy mieć nadzieje na lepsze jutro i starać się przyozdabiać dni najlepiej jak umiemy.
  • betti 10.12.2017
    Zgadzam się z Angelą, słabiutko. Nie wszystko, co się rymuje można nazwać wierszem. Za dużo banału...
  • takaja 10.12.2017
    Dziękuję za opinię, masz rację, że nie wszystko co się rymuje jest wierszem, uważam jednak, że ,,wyjątkowy dzień" jest jednak wierszem. Chciałam tutaj użyć metafory życia i pokazać,że mimo wiecznie powtarzających się takich samych dni powinniśmy mieć nadzieję na lepsze jutro.
  • betti 10.12.2017
    takaja chyba źle rozumiesz metaforę...
  • betti 11.12.2017
    Metaforą ozdabia się wiersz, a nie przekaz, który trzeba wszystkim tłumaczyć. Nie można w wierszu pojechać banałem i mówić, że to metafora życia. Czytelnik widzi tylko banał i to oceni.
    Sztuką jest w wierszu umieścić metaforę, która pozwoli się domyśleć - przekazu.
  • Anonim 11.12.2017
    Witaj takaja :-) Co prawda pewne techniczne szczegóły Twojego utworu zostały opisane powyżej, ale ponad to chciałbym odnieść się do treści, która na swój sposób mnie urzekła :-) Jest historia, która ujmuje swoją prostotą i lekko się czyta. Lubię trudniejsze wiersze, ale nie każdy musi taki być. Czasami coś lekkiego też się przyda ;-) Pozdrawiam i powodzenia w następnych utworach. Czwóreczka z plusem :-)
  • takaja 12.12.2017
    Dziękuje, także pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania